pondělí 31. října 2011

Týden 24. - 30. 10. - odpočinek

První ze dvou odpočinkových týdnů proběhl následovně:

Úterý a pátek trochu powerjógy, středa a sobota procházka, ve čtvrtek sauna, v úterý chvilka v bazéně a v neděli výlet. Tu saunu jsem si bohužel moc neužil, protože mi někdo omylem vzal po druhém cyklu ručník a potřetí jsem tam byl na stojáka, což nic moc. Nohy v zimě a hlava se pekla. :-)

Zato výlet byl bezva. Když jsem běžel Lužické sedmistovky, tak říkala Zuzka, že by si to ráda prošla jako vandr. Tak jsem to naplánoval alespoň jako výlet a přešli jsme dva vrcholy, Pěnkavčí vrch a Weberberg. Pak jsme prošli kolem Luže, ale nahoru jsme nešli, protože se tam už začali sjíždět "turisti" auty a tak jsme šli dál směr Cvikov. Byli jsme i na Pětikostelním kameni, ale to byla ještě mlha a tak jsem viděli prdlačku. Jak jsme později zjistili, ten název je zavádějící. Podle něj by mělo být vidět z vrcholu pět kostelů, ale ve skutečnosti jsou vidět jen 4. A my viděli možná jeden. :) Po výletě nás bolely nohy a Bára nemohla večer skoro chodit. Tedy mohla, ale chodila jako robotek. :)Odkaz
Jelení skála

prasopes :)

slimák albín

Pěnkavčí vrch

Vrabčí kámen

Weberberg

Tady jsem loni našel klouzka, tak jsem letos sešel z cesty a šel hledat a našla ho Zuzka, která šla po cestě. A ještě se mi smála.

Milštejn

lesy u Cvikova


4 komentáře:

  1. Ahoj Davide,
    taky mam na programu dva tydny odpocinku, jen me opet prekvapilo jak je narocny odpocinek beze zbytku vydrzet. Pri pohledu z okna by se mi chtelo vyrazit na kolo, nebo aspon se probehnout, ale rekl jsem si zadny kolo, beh, plavani ani posilovani, pres zimu na to bude spousta prostoru. Ale ukazuje se, ze celorocni sportovani vytvori urcity stereotyp a kdyz pak ma clovek na dva tydny uplne vysadit, najednou skoro nevi co delat. Ne ze bych nemel spoustu jinych aktivit, ale jak nejsou prolozeny sportem, ani do nich se mi nejak nechce. Tak odpocivam, taky chodim na prochazky a tesim se jak odpocinutej zacnu zimni pripravu.
    Martin Mastny.

    OdpovědětVymazat
  2. No myslel jsem si, že to bude horší, ale protože ze začátku pršelo, tak jsem byl za volno spíš vděčný a po pár dnech už mi to ani nepřišlo a úspěšně kynu. :)

    Aspoň je čas na domácí práce, návštěvy a tak podobně.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherny fotky, muselo to byt fakt skvely :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prasopes a slimák albín, to je dvojka. :)) Jinak díky za inspirativní místa kam na jaře na výlety.

    OdpovědětVymazat