středa 26. března 2014

Neběhací týden

S tréninkového a běžeckého hlediska by ani nemělo smysl něco psát. Ale možná někomu nedorazila mailem moje omluvenka z oběhu Liberce a taky tu mám pár pěkných fotek. :-) Tak tedy nejdřív stručná omluvenka: Stěhování přítelkyně dostalo přednost před oběhem. Bohužel se to seběhlo na posledních chvíli - volné auto, odřeknutá skříň na prodej atp. Ale dobře to dopadlo.

Tak a teď fotky. :-) První tři z pátku a zbytek ze sobotního výletu na Kozákov.

  naše tradiční odpočívadlo na čokoládu

Cimrmanova nejnižší rozhledna

 výhled na Ještěd

 slepejš

Trosky

 
jízda na kládě a la Pyšná princezna. :)

 Kozákov

 kombinace pro gurmány. :)

Ehm ehm. :-D

No a aby to tu nebylo takové chudé, tak přikládám video svého nedávného pokusu o stojku. Má to dvě mouchy. První je, že se nevytlačím nahoru a druhá, že i kdybych se vytlačil, tak možná přepadnu a hodím záda. :-)))



A ještě mapka jeskyní a Skály smrti pro Martina.


13 komentářů:

  1. Týden v klidu = super výkony v brzké době. Hodně dobrá pomůcka na tu stojku. Můžu vědět co to je? Něco takové by se mi přesně hodilo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tohle: http://www.fitham.cz/operky-na-kliky Ale vyhodil jsem tu originální pěnu a nahradil ji omotávkou na kolo, která na tom kovu mnohem lépe drží. Mám rozkládací a tak musím pravidelně dotahovat. Dělají si i jednodílné, ale tyhle mají dostatečnou nosnost.

      Vymazat
  2. Stojky se nauč, jsou pro partnerství důležité :-). Připravil jsem se na neděli na kulinářsko-veganský běh a nic. Někdy příště.
    Radomír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těšil, ale nevyšlo to no. Příště. :) Dnes ráno jsem dělal poprvé tofu natural s marinádou. :)

      Vymazat
    2. Tak na brdsky si to chlapci reknete..:)...

      Vymazat
  3. Omluva se prijima.. ale ze jsi nezasel ani do hospody.. to ukazuje dalsi rozmer stehovani:):).. At se vam dari.. hodne stesti! 12:)

    OdpovědětVymazat
  4. jen víc takových fotek. Je dobré vědět, že nejsem sama, kdo zapíjí zmrzlinu pivem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať se daří a neboj, běhání (naštěstí) nikam neuteče, jsou podstatnější věci...

    OdpovědětVymazat