pondělí 26. května 2014

Týden 19. - 25. 5. - Moje první keška


Po Mácháči jsem vyběhl poprvé až ve čtvrtek. Nějak mě pořád bolely nohy. :) Ve středu jsem je sice lehce vytočil na elektrokole, ale to se asi ani nedá počítat. Byla to necelá desítka a docela to šlo.

Jak jsem říkal kdysi, že geocaching dělat budu jedina na stará kolena, protože by mě při běhu zdržoval, tak už jsem ho zkusil. :) Nebylo to při běhu, ale při venčení, které jsem si tímto rozhodl občas zpestřit. No a hned u mojí první kešky mi nepsala tužka. :) Takže příště tužku sebou a radši i nějakou starou rukavici na sahání do děr.

V pátek jsem byl v Polsku na konferenci, ale málem jsme tam nedojeli včas, protože jsme měli školní navigaci se starými mapami a ta nás dovedla někam do pole místo do Jelenie Góry. Konference se vydařila a i občerstvení bylo chutné a bezmasé. :)

:-)


Víkend byl opět ve znamení výletů. V sobotu jsme vyrazili s Katčinou sestrou vlakem do Oybinu. Tam jsme si sice chtěli prohlédnout hrad, ale nikdo z nás u sebe neměl Eura. :-)) Tak jen zvenku a pak trochu bloudění z Oybinu ven a dále po turistické značce pěknými skalami až na Falkenstein. Taková pěkná skála, řeknete si. Ale když jsme pak koukali na internet, zjistili jsme, že tam kdysi býval hotel a hostinec a žilo to tam. Od Falkensteinu jsme šli pod Luž na pivo. Luž samotnou jsme z časových důvodů vynechali a po procházce hřebenovkou a koncem po asfaltce jsme skončili opět v pivovaru Kocour ve Varnsdorfu.

přísný průvodčí

vláček do Oybinu


Oybin

rozcestník

s holkama byla sranda :)

kamenné varhany

kdesi v údolí je Jonsdorf

Falkenstein dnes ...

... a dříve

v Kocourovi :)


V neděli jsme si přispali a šli na kratší procházku. Vlakem jsme dojeli do Mníšku a pak zamířili k přehradě Fojtka, kde jsme Aischu vykoupali. Pak po zelené k Červeným tisům a na Dračí vrch. Tam bylo krásně a Aischa nám tam vytuhla.:) Potom jsme to vzali po modré na Lesní divadlo, kde se zrovna zkoušelo představení. Kousek od divadla jsme dojeli svačinu a zkratkou se přiblížili na autobus.

Fojtka

červený tis

 

na Dračím vrchu

opálil se do zlatova :)



Lesní divadlo

Žádné komentáře:

Okomentovat