sobota 9. dubna 2016

(Ne)příprava na Ještěd SkyRace

Nebyl čas na psaní, ani jsem moc neběhal, ale zato jsem se přestěhoval a odevzdal pojednání ke státní doktorské zkoušce.:-) A když už jsem měl víc času a začal se trochu rozbíhat, skolila mě nějaká viróza podobná chřipce. No ale abych jen neskuhral, tady je pár fotek z několika málo běhu a výletů. :)

První dvě fotky jsou z lovení keše Stalker #2. Pěkně zapeklitá keš, kterou jsem lovil nadvakrát, ale vyplatilo se. Na Roimund jsem si zaběhl jednou ráno před prací, nahoře bylo ještě trochu sněhu, ale byly bezva výhledy a na konci keška. :)

první bledule u Bezděčína

skály Kvočny

zřícenina hradu Roimund

Do Drábovny už jsem se podíval dříve - někdy v létě - v rámci jednoho běhu. Pak jsem tam lovil Stalkera #2 a moc se mi tam líbilo, tak jsem tam chtěl vzít i Páju.

Český Ráj - Drábovna


výhled na Suché skály

Další místo v Českém Ráji - okolí Kopicova statku. Je tam spousta skalních reliéfů, které jsou některé pěkné, ale některé trochu naivní. :) Ale aspoň bylo na co koukat. Nejhezčí byla zřícenina hradu Kavčiny.


Kavčiny

jeden ze skalních reliéfů

Pája s beranem :)

Poslední víkend v březnu jsem se s dalšími kačery vydal na sérii Matrix u Brandýsa. Je to série 81 keší, kde jsou zastoupeny všechny kombinace obtížnosti a terénu. Něco jsem měl vyluštěno a něco byly tradičky, kde se nic neluští a to mi dalo dohromady cca 40 keší. Asi tři keše jsme našli společně, ale pak jsem se rozdělili. Zbytek šel nějaké stromovky, kde bych se bál výšky a já se vydal na ty lehčí.

Tady to bylo hodně těsné.


Tady si stačilo přivalit vhodný kořen. :-)

A tady bylo potřeba si zahrát na medvěda.


Po tom jsem se zase sešli a kluci mě vzali na jednu stromovku, kde jsem si aspoň zkusil a potvrdil si, že výš než pár metrů mě strach z výšek nepustí. Ale bavilo mě to.


Kluci lezli až nahoru. Blázni. :)

Stejně jako vloni jsem se vydal na sběr medvědího česneku. Trochu jsem to přehnal a máme pesto na celý rok. :-) 

Při posledním běhu do tajících Jizerek jsem našel paroží. Jedno malé jsem našel v lese během lovení Matrixu, takže docela dobrá náhoda. Tohle bylo ale trochu větší. Musím ale říct, že se s parohy blbě běží. :-D


Brdo

trocha lezení 

srovnání úlovků :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat