pondělí 2. října 2017

Před dovolenou

15. září jsem si vyšel na krátký výlet s cílem najít pár keší a vyzkoušet novou misku a nožík na krk. Nožík je prcek, ale na krku se nosí výborně a nepřekáží. Miska je taky prima. Oheň jsem rozdělal na Hamrštejně v dřívkáči a pak ho přesunul do ohniště. Zase se mi potvrdilo, že v dřívkáči to hoří skoro samo, kdežto s ohněm je větší práce. O kouři nemluvě.

Vypadá velký, ...

... ale je to prcek. 

řopík

Hamrštejn

ohřev oběda :-)

idylka


Krátce před výletem mi poštou přišlo památeční CWG od Čtyřhranky jako upomínku na Zlatou stezku Českého ráje. A na nádraží jsem viděl krásnou housenku.

CWG 


Další výpravu na kešky jsem dlouho zvažoval a nakonec jsem vzhledem k jejich rozmístění, vzdálenosti a terénu zvolil běh. Do 10 kilometrů to šlo, pak mě začaly bolet nohy a po 15 už to bylo utrpění. :-) A navíc byla po doběhu do Hamru na Jezeře zavřená jediná hospoda (svatba) a večerka byla zavřená. Jídlo jsem ještě měl, ale hodinu a půl do odjezdu autobusu jsem se musel zahřívat ve venkovní posilovně. :-) A nohy bolely ještě 4 dny. :-)

u kešky
 
kluzká cesta smrti :-) 

soví keš
 

u skalního divadla

Hamerské jezero

zahřátí

Žádné komentáře:

Okomentovat