středa 2. ledna 2019

Vánoce v Křečanech a POP pošesté

Na Vánoce v Křečanech jsme se moc těšili. Chatička už stojí, plynová kamna topí a po vypnutí sice vnitřek rychle chladne, ale vzali jsme si tam pořádné duchny a bylo nám dobře. Jen jsme se těšili na zasněženou romantiku a na našem pozemku bylo spíš bláto. Ale v lese bylo hezky bílo.

naše hacienda

obývák, ložnice, kuchyň a skladiště v jednom :)

vánoční Pája :)

příprava štědrovečerní večeře 

Zapomněli jsme si vzít talíře, tak jsme měli k dispozici jednu plastovou misku na granule pro Kesinu a jednu keramickou, co dostala Pája od kamarádky k Vánocům. Ale naštěstí jsem dostal od Ježíška knížku o řezbářství a talíř vyrobil. Pája takový nechtěla. :)

talíř :)

 
 
Abychom nenosili bláto dovnitř, napadlo Páju vyrobit si chodníček. Ona vymyslela, já vyráběl. Pája je zase autorem slušivých záclonek. :-)

chodníček

A mezi jídlem, lenošením a výrobou chodníčku jsme chodili na výlety. 24. jsme uklízeli hromady přivezených věcí a tak jsme šli jen na hodinu. Druhý den jsme jeli autem do Doubice a šli ze začátku jako minule, ale pak odbočili do údolí a byla to divočina. Příště asi raději zůstaneme na turistické značce. K autu jsme přišli celí mokří, ale v autě jsme se zahřáli.

Kesi v novém oblečku 

 u sv. Eustacha

Jelení rokle 


Pozor na jazyk! :-) 


Na druhý svátek vánoční jsme šli prozkoumat cestu od studánky do Brtníků. Na mapě je, ale ve skutečnosti neexistuje a tak jsme museli přelézat elektrické ohradníky. A celou cestu mrholilo. Ale vlastně se nám tam i přesto líbilo.







Po jednom výletě s Pájou jsem si řekl, že se zase vykoupu venku a využiju Páju jako fotografku. Voda byla docela studená, ale tohle zimu už si neměřím čas ani teplotu vody. Prostě tam vlezu a když cítím, že to je tak akorát, tak zase vylezu.

 rozcvička

koupel

zahřátí

Partyzánský oběh Prahy - akce, která má už několikaletou tradici a který jsem vynechal jen jednou (loni). Tentokrát moje účast závisela na předpovědi počasí. Přeci jen na koloběžce by se mi nechtělo jet v dešti rychlostí běžců. Ale předpověď počasí byla pozitivní a přestože trochu sprchlo, nijak to nevadilo.

Několikrát jsem se i proběhl - to když chtěl Bubo nebo Jana půjčit koloběžku. Jednou mi byla dokonce "ukradena" Bubem, který využil mé přestávky na malou potřebu. :-) Zajímavou terénní vložkou byla "zkratka" polem, kde jsem musel potupně tlačit. :) 

Trasa byla zkrácena na cca 60 km a tím se navýšil čas na hospodu a pivo, což hodnotím velmi kladně. Nemusel jsem se dívat na hodinky a i když jsem jel busem ve 21 hodin., v hospodě jsem s kamarády strávil dobré čtyři hodiny.

start

Děvín


Hvězda 

 
Mekáč nad Šárkou 


Běžím! S Ivetou a Pavlem 

 A s Péťou.

Jana jede.

 první terénní vložka

druhá terénní vložka

 v hospodě

30. 12. jsem si dal líný den (měl jsem svátek :) ) a na Silvestra jsem si naplánoval běh po keškách. Bylo nejhezčí počasí za posledních 14 dní a tak jsem toho využil a dal dvacku. Trochu mě bolela lýtka z POPu, ale při běhu ani ne.


běh polem - vzpomínka na POP 

u Rychnova 


sladká odměna na konci

No a jak na Nový Rok, tak po celý rok, tak Kačka z Rozběháme Liberec udělala událost protože to byl první společný běh po jejím zranění, musel jsem jít. Do toho kluci vymysleli otužovačku, takže jsem nakonec běžel pár km na start běhu, a po něm jsem musel různě kroužit, aby mi to vyšlo a nemusel jsem na otužovačku dlouho čekat.  Těsně před ní hodně pršelo, ale koupání jsme měli bez deště, takže docela klika. Nakonec to dalo i s během z koupačky 15 km.

Rozběháme Liberec - nečekaně velká účast

koupačka

6 komentářů:

  1. Ráda jsem tě viděla - a děkuju ještě jednou za support! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :).. ty tvoje fotky z POPu jsou moc pekny! Chvalim chaticku.. a skautsky chodnicek.. to jsme pravidelne delali na taborech pred stany, protoze, co ja pamatuji, tak vzdy nam jeden turnus strasne lilo:)..
    No vidis.. nakonec te na POPu pekne rozbehali.. akorat si kvuli tomu chudak Bubo dorasil nohu:). Priste mu musis pujcit kolobezku dobrovolne:).
    MSF! At se dari! Skvelou sezonu 2019! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo díky. Chtěl jsem si zaběhat víc, ale Bubo už nechtěl jezdit. :) Ať ti to běhá!

      Vymazat