středa 22. března 2023

5000 keší

Přiblížilo se mi výročí 5000 keší, tak jsem chtěl, aby to vyšlo na výlet s kamarády. Ale taky bylo potřeba odzimovat zahradu, zkontrolovat co a jak a taky trochu prohloubit stružku, protože máme pod chatou jezero. No taky jsem chtěl vyčistit trvalkové záhony, ale to už je radost, protože pod uschlými lodyhami vykukují nové výhonky. V pátek jsem tedy půl dne pracoval a potom jsem přejel ke Studánce, kde je série několika desítek keší, abych si na sobotní výlet s Hepíky mohl nechat tu pětitisícátou. 

stružka

kosateček

lesy u Studánky

první letošní svačina venku

V sobotu jsme měli sraz na parkovišti v Hlavici a v plánu byly jen dvě nebo tři keše. Už se za nimi tak nehoníme, spíš se jdeme projít a pokecat.


v dáli Bezděz

terénní vložka

Je to tam, 5000. keš!



bývalý Zourovský mlýn


oslava :-)




Ari doma KO :-D

:-)

Odpoledne jsem ještě jel na druhou zahradu, taky na jarní úklid. Na podzim jsem tam do koleček sázel krokusy a už jsou venku.


rozchodníkovce

uschlé slunečnice

smil italský přežil zimu

V neděli jsme šli s Pájou a Mílou na Drábovnu hledat indiána. Je potřeba ho najít, dopočítat souřadnice a potom jinde najít keš. Indián nalezen, vše spočítáno, ale u finálních souřadnic to bude chtít strávit víc času a po nalezení vyhodnotit a možná se tam ještě vrátit s lanem a sedákem. Uvidíme.

modelka


Pája v tunelu

s indiánem


někde u finálky

1 komentář:

  1. Tento výlet vám moc přeju, to je něco neskutečného jak vy si dokážete zorganizovat výlet. Jen mě teda trápí že do přírody a na procházky chodíte bez filtračních konvic. Já už si takový život ani nedovedu představit. To napojení na přírodu je mnohem lepší, věřte mi. A hodně šťastných kilometrů i s pejskem!!

    OdpovědětVymazat