pondělí 4. dubna 2011

Týden 28.3. - 3.4.

Tento týden začal opět volným pondělím, kdy jsem byl jen v sauně a na volejbale. Když jsme hráli ve třech, tak mi to šlo o něco hůř než minule, ale pak ve dvou zase o něco líp. Ale v kolektivních sportech asi už nikdy nevyniknu. :)

Úterní ráno bylo nějaké smolné. Nejdřív jsem zjistil, že jsem si zapomněl permanentku do bazénu. Ale šatnářky mě znají, tak to nevadilo. Pak jsem zjistil, že nemám plavky, ale šatnářky mají náhradní na půjčení, tak to taky nevadilo. Pak se mi rozpojily brejličky, ale povedlo se mi je dát zase dohromady. Tak nakonec bohužel nebyla žádná výmluva a musel jsem do vody. :-) Motivem byly dvě osmistovky a časy bída - 15:48 a 16:13. Utěšuje mě aspoň to, že jsem musel kličkovat mezi lidmi a jinak by byly časy lepší. Odpoledne jsem dal na kole 60km částečně v kopcích a projel to trochu za Ještědem. Je tam bezvadný nový asfalt a tak to jelo samo.

Ve středu ráno pět kilometrových úseků kolem přehrady v tempu: 4:01, 4:02, 4:08, 4:00 a 4:12. Mělo to být po 4:00, ale nějak se nezadařilo. Ale doma nesmím říkat, že to bylo pomalu, protože pak dostanu vynadáno, že si dělám legraci z pomalejších běžců. :-))

Ve čtvrtek odpoledne jsem jel skoro stejnou trasu jako v úterý, jen jsem ji prodloužil o dva rovinaté úseky a hlavně jsem to jel už na Kuotce. Až na drobné problémy se mi jelo dobře. Více o článek níže. Už se ale nemůžu dočkat nových kol.

Páteční plavání se taky nevydařilo úplně podle plánu. Tři třístovky po 5:37, 5:50 a 5:51 byly dobré, ale pak jsem místo šesti 150m úseků s packami zvládl jen tři. Už při třetím mě hodně bolely ohýbače prstů na pravé ruce a nešlo s tím provést korektně záběr a než to jen tak šmrdlat, to jsem radši skončil dříve.

Protože bylo moje pozadí po čtvrteční vyjížďce na Kuotě trochu indisponováno, jel jsem radši místo silnice mtb. A protože se na bike-foru už psalo, že je singltrek pod Smrkem bez sněhu, vyrazil jsem tam. Poprvé jsem ho projížděl opatrně, protože sem tam byl nějaký uvolněný kámen a taky jsem už trochu pozapomněl, co kde číhá za záludnosti, ale při druhém projetí jsem si i trochu zaskákal. Ale opravdu jen trochu, protože po kopečku, který může sloužit jako skokánek, většinou následuje zatáčka a skok do stromu není moje oblíbená disciplína. To jen na silničce. :-D Taky bylo chybou brát si blatník, protože když šel zadní tlumič hodně do zdvihu, škrtalo o blatník zadní kolo a vydávalo to hrozné zvuky. Tak jsem ho po prvním kole schoval k pařezu a zaházel listím. V druhém kole jsem ve stoupání na asfaltu předjel jezdce Cervelo Test teamu Multivan Meridy (podle dresů) na hardtailech. Měl bych z toho i radost, ale bylo jim asi 14 let. Večer jsem ještě zaskočil do sauny.

Na nedělním cyklovýletě

Na neděli jsem si se Zuzkou naplánovali kratší cyklovýlet a tak jsem byl běhat hned ráno. Místo přehrady jsem zvolil dráhu na stadionu. Je to tam o něco dál, ale je tam zase absolutní rovina a časy mají tedy lepší vypovídací hodnotu. V plánu byly 4 dvoukilometrové úseky po 4:10 a časy byly takovéto: 4:06, 4:06, 4:04 a 4:08. Doma sprcha, Regener a šup na kolo. Byl to takový správný mastňácký cyklovýlet, kdy jsme víc snědli, než spálili. :-) Ale nohy zpočátku fakt moc nejely. Po cca 10 kilometrech jsme dali svačinovou přestávku, pak jsme dojeli do Radimovic, tam jsme si dali nanuka a pak jsme se cestou zpátky ještě stavili na oběd v Hodkovicích Na křižovatce. Na poprvé to bylo moc pěkné, ale příště dáme víc.

Takže duben myslím začal dobře. Teď ještě to prodat v Nymburku. Takže tento týden opět odpočinkovější a žádné blbnutí nad plán. :-)

1. Úterní ráno jsi měl pěkně akční, hlavu jsi doma nazapomněl, že :-).
    Když tě bolely ruce s packama tak jsi to měl dát bez pacek a ne skončit dřív :-). Máš nějakého měkého trenéra, když ti tohle toleruje :-))))))). Ale zase těch hodin máš požehnaně :-).

2. No já si nějak neupmím představit plavat úseky s packama, pak je sundat a plavat bez nich. To je jako plavat s rukama v pěst a pak normálně. Prostě řídká voda. :-)

3. By jsi z toho měl hned pěkné technické cvičení :-)). My občas plaveme ruka v pěst, s jedním nataženým prstem, se dvěma atd. :-).

4. To já se snažím v pátek plavat technická cvičení. S deskou, s packama, jen ruce, jen nohy, ruce v pěst, dobíhaný kraul apod. Na tohle jsou nejlepší "skupinové tréninky"... Je pak u toho i sranda :-D Jinak týden pěkný a ten nedělní oběd - výborný... :-D :-D

5. :-O ...20h ty brute, nam tu nemaluj ze ty zarizujes neco na svatbu, vsechno nechavas na chudince Zuzce ty ulicniku!

6. Není pravda. :-) Uháním oddávajícího a Zuzka zase robotuje na zahradě. :)

7. No náhodou,já si nestěžuji, hlavně, když má otevřenou peněženku, to se pak zařizuje:oDD A taky má nažhavený telefon, takže stíhá úplně, ale úplně všecko:oDD Zuzka