pondělí 8. srpna 2011

Týden 1. - 7. 8.

Nechtěl jsem do titulku psát "další odpočinkový týden", ale je to tak. Je to teď samý závod a tak je potřeba se mezni nimi šetřit. :)

Po nedělní psychicky vyčerpávající cestě z Rakouska jsem dal pondělí volné. V úterý jsem byl lehce vyplavat a v rámci technických cvičení jsem zkoušel zmenšit hloubku, ve které je ruka při záběru. A výsledkem bylo krásné 13. místo po plavání na Železném knedlíkovi. :-D Ba ne, tak jednoduché to asi nebude. Odpoledne jsem dal necelých 40km volně na kole.

Ve středu ráno jsem vyrazil na houby s tím, že to bude tak na dvě, maximálně na tři hodinky. Nakonec to bylo na 5hodiny, protože jsem musel hlouběji do lesa, kde to nebylo vysbírané a pro příště si musím vzít jídlo a pití. Bára mohla pít z potoků a já k tomu neměl taky daleko, ale vlastní pití bude asi rozumnější. Odpoledne jsem dal zase volně plavčo.

Ve čtvrtek ráno jsem vybehl na volný klus přesunutý ze středy a odpoledne dal necelé dva kilometry v kuse v neoprenu. Akorát jsem si zapomněl čepičku, tak mě ke konci studila hlava pak jsem celý večer kýchal a smrkal.

V pátek jsem dal klasické rozjetí před závodem, rozklus před závodem a večer ještě saunu.

V sobotu byl závod a v neděli jsem jel z Děčína cestou necestou na biku do Mimoně. Recepční v ubytovně mě strašil přívalovými dešti, ale pršelo až ke konci po asi čtyřech hodinách cesty, tak jsem ani nevytahoval pláštěnku.

Tento týden budu muset trochu osedět zadek na Kuotě, protože jsem na ní neseděl ani nepamatuju.


2 komentáře:

  1. Jojo, a taky nezapomen na tahani gum v neoprenu...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To už jsem dlouho nedělal, ale koukám, že to mělo velký úspěch. :-D

    OdpovědětVymazat