středa 10. srpna 2011

Nový neopren!

Tak konečně i já mám neopren, který mi padne, není krátký a nevypadá jako po útoku žraloka. Orca mi sloužila dobře celou sezónu, ale prostě to nebyla moje velikost. Neopren z druhé ruky už jsem nechtěl, protože bych musel hodně dlouho čekat, než by někdo prodával Helixe nebo nějaký jiný top neopren za cenu kolem 8 tisíc a ještě k tomu nepoškozený a v mojí velikosti. Skoro utopie. Nový Helix je už zase moc drahý (14.000,-Kč) a tak padla volba na model Reaction od Blue70 za 8.000,- Kč. Ještě jsem uvažoval o Orce Sonar (věděl jsem, že by mi sedla prodloužená verze toho, co mám), ale domluva s Petrem Vabrouškem mi přišla jednodušší. Tím nechci říct, že bych měl někdy nějaké problémy se zastoupením Orcy v ČR (dokonce mi rychle vyměnili špatně zvolenou velikost kombinézy), ale Vábr jezdí na závody a má ty velikosti v oku.

Ještě jsem trochu špekuloval, jak je to s řadami Natural a Positive Buoyancy, protože podle stránek Blue70 je pro plavce s padajícíma nohama spíše řada Positive B., ale jak Reaction, tak Helix jsou z řady Natural B. Petr ale psal, že mi Reaction udělá stejnou službu jako Axis a za o třetinu nižší cenu. A taky že nese stejně dobře nohy jako Helix, tak bylo rozhodnuto. Poslal jsem Petrovi míry a čekal na pošťáka.

Cestou z pošty jsem si říkal, jestli nebude Mko krátké, ale sedí skvěle. Na fotce to vypadá, že by mohly být trochu delší rukávy, ale to bych zase neměl kam dát Garmina. :)

OdkazBLUESEVENTY Reaction

Hned jsem naběhl do přehrady a zkusil plavat a seděl mi i ve vodě. Ramena jsou oproti Orce fakt krásně pružná. A provedl jsem "floating test". kdy jen ležím na zádech a nic nedělám. U Orcy mi padaly nohy dolů až mě to stáhlo pod vodu celého (i když pomalu) a u Reaction mám sice nohy šikmo, ale nepotopím se. Taky má vychytávku v podobě výstupků na záběrové ploše předloktí, které mají zlepšit záběr. Ale tomu nijak velkou váhu nepřikládám, hlavně, že nese.

Jo a co je nejdůležitější, červená barva se bude mezi ostatními plavci dobře hledat Zuzce s foťákem. :-D :-D

P.S. Prodávám Orcu. Koupil jsem ji za 2500,-, zalepil všechny díry a vzorně se o ni staral a tak ji chci prodat zase za 2500,-. Ale tady na blogu platí speciální bloggerská cena 2400,- :) Když se nikdo neozve, hodím to do bazaru. Je to velikost 6. Měřím 186cm a vážím 74kg. Kdyby někdo chtěl, můžu si změřit i další míry (rozkrok-krk, pas atp.). Tabulka velikostí tady.

8 komentářů:

  1. Pěkný Advide, fakt pěkný :) Koukám letos investuješ :))) Tak ať to plave!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, když netrénuji plavání, zkusím se zlepšit použitím nového neoprenu :-)). Ale opravdu ti padne dobře, jsem zvědav jaké bude zlepšení :-). Aldaman

    OdpovědětVymazat
  3. Alda: Blbost.:) Za červenec mám naplaváno o 4km víc, než za červen a to jsem byl týden na antibiotikách a neplaval.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus se obcas do objektivu usmat at nevypadas jak vrah malych nevinatek...:-) Barva zajimava, tak se tesim na ostry test na Dosymanovi...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já nevím. Když se usmívám na fotkách ze závodů, tak jsou pak stížnosti, že do toho nedávám všechno a když se neusmívám, tak zase že vraždím neviňátka. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aldamane nezáviď a kup si taky...

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký, těším se, až ho omrknu na Doksymanovi, neb o něm uvažuju na příští sezónu. Z současné Orcy jsem během půl roku vyhubl :(
    :-)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Reaction se mi taky líbí, není to taková pálka jako Helix, ale já bych nový neoprén letos nevyužil. Sem zvědav jak s ním budeš spokojený později.

    OdpovědětVymazat