středa 14. října 2015

Lítání po doktorech a horách

Po závodě na Vysočině jsem se jako vždy trochu flákal. Ve středu jsem si vzal dovolenou a jel ulovit jednu zapeklitou kešku do okolí Ralska. Takový restík ze sjíždění ploučnice. Stálo to za to, krásně jsem se prošel skoro podzimní přírodou a posbíral pár dalších kešek. Jen je smutné, že to tam vypadá tak zpustle a špinavě. Kolem bývalého letiště u Hadčan se to hemží sjetými pneumatikami, zbytky kabelů a dalším bordelem.

Bezděz z Velké Bukové I.

 Bezděz z Velké Bukové II.

Skály, to je moje. :)

bývalý železniční most

 na mostě
 
V dalším týdnu jsem šel na kontrolu s kotníkem. Verdikt byl, že když to moc nebolí při chůzi, nebudeme do toho vrtat. Minule říkal, že by to chtělo artroskopicky vyčistit, ale hádejte se s primářem. Na mou námitku, že to může začít bolet v nejnevhodnější chvíli a pak je pozdě se objednávat a čekat dva měsíce mi řekl, že kdyby byly přímé platby, možná by to bylo jinak... Ne že bych tak toužil jít pod kudlu, ale tohle je taky na prd.

Hned druhý den jsem byl u doktora zase, tentokrát na kožním s bradavicí, co se mi potvora udělala po SAARu. Asi na té souvislosti s oslabenou imunitou něco bude. Takže jsem pak byl týden běžecky nepoužitelný. Ale ještě předtím jsem stihl bezva běh v Jizerkách. Objevil jsem krásné skály v korytu Blatného potoka, byl jsem na Černé hoře a Sněžných věžičkách a za tmy jsem se vracel do Rudolfova. Ještě, že jsem si mohl svítit mobilem. :)

 Blatný potok



 Sněžné věžičky

O víkendu jsem tedy smrděl doma, tak jsem si aspoň slepil souřadnice k jedné mysterce. Jako malí jsme s bráchou lepili vystihovánky z časopisu ABC jako diví a tak jsem si zavzpomínal. Lepil jsem do dvou do rána. :)


dvě z celkových deseti číslic

K narozeninám jsem dostal od Páji tenhle krásný GeoCoin. Přál jsem si ho a ve skutečnosti je ještě hezčí, než na obrázku. Bude se mnou putovat po keškách a pomáhat s luštěním. :)

 

Když jsem minulou středu byl zkusit chodit na keškách v okolí Janova, stala se mi zajímavá věc. Jdu kolem modelářského letiště a tam dva lidi, muž a žena. Ale nepouštěli letadla, nýbrž Ary. Asi samce a samičku, protože jednomu Arovi jsem se asi líbil a letěl přímo na mě a majitelé ji okřikli: "Sáro, oříšek." Prolétla mi nad hlavou asi 10 cm. Byl to bezva zážitek.


Dva dny nato jsem poprvé vyběhl a už rovnou s měla babka čtyři jabka. :) Objevil jsem Rohanův pramen a našel dvě houby.

Rohanův pramen

Běhám. :)

Taky jsme byli v divadle na představení Testosteron, které se nám moc líbilo i přes výraznou přisprostlost. A pak ještě na Marťanovi, to bylo taky parádní. Poslední víkend jsem byl v sobotu na krátkém výletu podél řopíků a zase se trochu vzdělal ohledně různých typů a našel pár hub.

 
sobota

V neděli jsem vstal v 5:30 a vyrazil vlakem do Mimoně a z ní pak během a chůzí (podle terénu) hledat jednu osamělou skálu. Tu jsem sice nenašel, ale zato jsem se pěkně popíchal o ostružiny. I tohle je geocaching. :-D Pak jsem to vzal krásným lesem přes další keše a našel dalších houby. Potom na keš "Pocta GC", kde je krásná pamětní deska. A je umístěna v bývalém pískovcovém lomu, který působí opravu majestátně. Posledním cílem byly Jelení vrchy, kde jsem potřeboval zjistit jednu indicii a ulovit dvě kešky. Byl to skvělý výlet i když mi ze začátku byla docela zima.

cestou z Mimoně


havran

kinderbordel

 vlez do obory

pískovcový lom

pocta GC


výhledy z Velkého Jeleního vrchu

Velký Jelení vrch



Žádné komentáře:

Okomentovat