pondělí 29. února 2016

Zpátky do skal u Ralska

Máme jaro a jak mě zlobí nohy, tak jsem si řekl, že se zase vydám do měkkého písku v okolí Hamru na Jezeře. Jenže jsem si usmyslel, že to vezmu přes sedlo Ralska a abych pod něj doběhl, musel jsem běžet skoro 10 km po asfaltu. Takže příště to musím lépe naplánovat nebo to vzít přes zakázaný prostor těžby. Jako Stalker. :)

čtvrtek - běh pod Ještěd

Ralsko v dáli

Ještě před výběhem na úbočí Ralska jsem prolezl Červenou skálu (na mapě "Na Skalce"). Od cesty to vypadá jako obyčejná pískovcová do červena barvená skála, ale nahoru vede pěšinka a je tam ohniště, v jedné jeskyňce se dá přespat pod převisem a je tam i skalní pokojík se třemi okny. :-)

  

Červená skála

Krátce po vstupu do lesa jsem lovil keš u staré vodárny. Že je pod vodárnou nádrž na vodu mi bylo jasné. Ale že tak velká, to jsem netušil. Škoda, že tam nebyl nějaký žebřík, vydal bych se na průzkum. Až na Ralsko jsem tentokrát nedošel, třeba zase příště.

Potom jsem nenápadně běžel zakázaným prostorem až jsem doběhl na Malý Jelení vrch. Z něj jsou výhledy na prd. Ale měl jsem tam kešku. Dalším cílem už byl Hamerský rybník blízko parkoviště.

stará vodárna

Ralsko na dohled

A jedééém!
 
Hamerský rybník

V neděli ráno jsem po kalbě vstal až kolem 11 hodiny a tak jsem vyrazil na kešky. Nedařilo se mi - asi zbytkový alkohol. :) Ale jedna stála za to. Taková pěkná skalní skulina, kam by se vešli všichni z ITB týmu, ale mít pár kilo navíc, nebo velká ňadra (nebo obojí :-), tak tam zůstanete zaseklí. :-D

Hubená

No a tenhle pejsek se právě chystá zbodnout jednu z ňamek, které jsem nechal ve své poslední keši jako odměnu pro prvních několik lovců. Spokojený pejsek potěší minimálně stejně jako pochvalné logy hledačů. :)




2 komentáře:

  1. mě to Ralsko díky tobě úplně uchvátilo, letos se tam chystáme s firmou na kola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tam třeba někde potkáme. Bělouše snad nepřehlédnu. :)

      Vymazat