sobota 27. července 2013

Týden 15. - 21. 7. - Jedeme na Sééč. :)

V pondělí jsme s kamarády běželi pěknou trasu lesem. Nechápu, proč jsem tu neběhal už dřív. Je to sice místy samý kořen, ale zase po měkkém a ve stínu. A navíc s pěknými výhledy.

V úterý jsem se vydal po dlouhé době do Českosaského Švýcarska. Bylo vedro, ale hodně jsem pil (tentokrát jsem pro jistotu vzal kejmla) a na konci jsem ani nebyl vyřízenej. Ale cítil jsem nohy. Holt není najeto tolik, jako loni. Jediná vada na kráse byla ta, že z výletu nemám pěkné fotky, protože to bylo kolem oběda a bylo špatné světlo. :)

osvěžení v Hřensku

Jetřichovice

Ve středu jsem se vrhl do prozkoumávání trasy z pondělka a jak by se dala prodloužit. Naplánoval jsem si to po turistických značkách a abych se vyhnul nejprudšímu kopci (ne, že bych se ho bál, ale kvůli kotníku), tak jsem to chtěl vzít neznačenou oklikou a zabloudil jsem. Správně podle plánu se mi to povedlo proběhnout až v pátek. To jsem ještě trochu prodloužil, protože jsem si vzal gel, pití a mptrojku a běželo se mi dobře.

Čtvrtek byl takový odpočinkový. Ráno klus 7 km, pak kolo 46 km a nakonec kilometr v jablonecké přehradě. Voda byla teplá, ale po vylezení z vody jsem se stejně chvíli klepal jako osika.

V sobotu ráno jsem odjel na jazykový kurz na Seč. Kolo jsem si nechal v úschovně v Pardubicích a jel jen s batohem. Ze Seče do Ústupek už pěšky. Večer jsem šel zkusit vodu v přehradě a plavalo se mi pěkně, ale voda je tam hodně zelená a tak večer zase rýma ucpávající nos.

V neděli ráno jsem si Seč oběhl. Vyběhl jsem brzy, abych stihl snídani a následný program a potkával jsem jen rybáře a jinak ani živáčka. Při běhu jsem zkoušel, jestli není lepší se maličko předklonit. Možná je to lepší. Jak se totiž snažím narovnat krk a ramena (nehrbit se), tak se možná naopak zakláním a to je špatně.

Odpoledne jsem jel autobusem pro kolo. Cesta zpět do Ústupek nic moc. Buď na slunci, nebo rozbité cesty. V obci Třibřichy (:-D) jsem si koupil Míšu a minerálku a hned se mi jelo líp. Když jsem dorazil k nějakému vojenskému objektu a spustil sirénu, bylo mi jasné, že tudy asi neprojedu. :-D Tak jsem musel změnit plánovanou trasu a sjel jsem na silnici, po které to bylo delší, ale zato horší cesta. Další zmrzlina v nedohlednu, ale Ústupky se blížily. V Seči jsem hledal bankomat, ale žádný tam nebyl. Ptal jsem se místních a nejbližší je v asi 15 km vzdálené Třemošnici. Že by plán na běh? :)

Ta anabáze s kolem zní asi komplikovaně, ale půjčovné v hotelu bylo 60,- za hodinu nebo 300,- na celý den a tak se mi to pořád vyplatilo, i když jsem musel platit přepravdu kola, úschovnu a bus. S tím běháním se snažím pomalu a opatrně, ale na té Seči bylo tááááák krásně. :) Tedy až na ta dementní hovada, od kterých jsem měl každý den nějaké nové kousance. Zlatí komáři. :)

z nedělního oběhu Seče

1. Krasne fotky z meho rodneho kraje..
    Na ta hovada jsem si vzpomnel, kdyz jsem behal v pondeli po hlinecke sjezdovce. Kdyz me stiplo prvni [ac domorodec, uz jsem odvykl], tak jsem zarval tak, ze si okolni museli myslet, ze me nekdo prastil holi, nebo ze si lamu kosti:). Potom uz to bylo "normalni"..:)
    At se ti dari, krasne jsi to rozbehal!
    MSF! 12:)

1. K tem "zlatejm komarum"... bych jenom dodal, ze v kombinaci s muskama a s tema "trapicema" co nejen drhnou v krku a stipou v ocich, ale s tema co silene kousou uplne vsude.. jsou hovada z ceskomoravske vysociny civilizovana zvirata... Kdyz se soustredis, tak je dokazes zabit jeste nez uderi naplno.. coz u vyse uvedene kategorie moc nejde..
      At se dari, Sec ma tradicne sve kouzlo i po skonceni.. Aspon ja si to z letnich taboru tak pamatuji!:)