neděle 25. července 2010

Týden 19. - 25.7.

Po Dřevěnickém rykotu opět odpočinkový týden.

V pondělí volno, na úterý byl plán 2 hodiny kolo na ujetí, tak jsem vyrazil na Ještěd, a z něj pak přes Pláně na Rašovku a zpět do Liberce. Poslední dobou mě mtb baví čím dál víc. Možná proto, že silniční trasy mám všechny projeté a musel bych si naplánovat vyjížďku přes 100km, abych se podíval někam, kde jsem nebyl, nebo aspoň dlouho nebyl.

Ve středu mělo být plavčo pod dozorem plavčice, která mi trochu poradila s technikou, ale permice mi už skončila a ještě k tomu jsem si byl ráno na poště pro neoprén. Takže bylo testování neoprenu a výsledek už znáte.

Ve čtvrtek stupňovaný běh po dvou kilometrech od tempa 4:57, až po 4:22. bylo dusno, takže mi to úplně stačilo.

V pátek mělo být plavčo, ale byl jsem po tom kole a běhu nějakej marnej a ještě k tomu bylo hnusně, tak jsem dal volno.

V sobotu zase déšť, tak jen 7 km běh a 20km lehce na kole. V neděli už nohy dobrý, tak zase kopce, které byly tak jako tak v plánu a zase směrem na Ještěd.

Tréninkově nic moc týden, ale musím se mezi těmi závody taky trochu zotavit. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat