neděle 22. srpna 2010

Týden 16. - 22.8.

Tento týden byl zase odpočinkový a v sobotu jsem se chtěl zúčastnit Vendelín Cupu, což je místní závod horských kol na 32km. Jenže jsem si v pondělí vypral s kalhotama mobil a byl jsem bez kalendáře. Sice mám závody zapsány i v papírovém diáři, ale nějak jsem si myslel, že mám tento víkend volný. Mobil je kaput. Sice funguje, ale jakmile do něj vložím baterii, tak začne vibrovat a to ani není zapnutý. Takže používám záložní mobil, co mám na kolo a je to utrpení.

Když tento týden stručně shrnu, tak jsem se do pátku aktivně flákal, v sobotu dal divný běh na vysokých tepech, při kterém mě trochu bolelo na plicích a v neděli pěkné kopcovité kolo. Oba víkendové dny bylo dusno na padnutí a tak jsem musel na kole poprosit dobrého pána o vodu. Prý byla pramenitá a vhodná i pro kojence. Mně stačila bohatě :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat