pondělí 25. října 2010

Týden 18. - 24.10.

A další týden zvykání si na trénink je za mnou. V pondělí klasicky volno. V
úterý to mělo být kolo na pohodu, ale když jsem před jízdou chtěl nasadit blatníky, co jsem tam měl loni, tak to vůbec nešlo a po několika marných pokusech jsem si uvědomil, že loňskou zimu jsem tam neměl pláště šíře 2,25", ale nějaké užší. Taky jsem zjistil, že vzadu nebrzdím špalky o ráfek, ramínkem brzdy o plášť. A to není dobrý. Tak jsem radši zůstal doma a dal to trochu do kupy.

Polední kameny

Ve středu zase na prd. Plán byl 2x 5km po 4:50, ale od vyběhnutí jsem měl
tuhou pravou holeň a skoro jsem necítil nohu od kotníku dolů a nešlo to ani protáhnout, ani rozběhat. Povolilo to až po pěti kilometrech a pak jsem tedy dal jeden úsek z plánovaných dvou.

Čtvrteční plavání bylo spíš simulací závodu. Plán 2x800 metrů jsem odplaval
v ďábelsky rychlých časech 16:44 a 17:33 :). Měl jsem sice celou dráhu jen pro sebe, ale vpravo byly kytovci a vlevo trénink ploutvového plavání, tak jsem pořád nevěděl, na kterou stranu se nadechovat, abych si nevykroutil hlavu.

aeroposed :)

V pátek aktivní odpočinek plaváním a pak sauna. Konečně jsem použil nové
brejličky, co si syslím až ty staré budou odepsané a najednou jsem viděl i dno bazénu. :)

Protože jsem chtěl jít se Zuzkou a pár známými v neděli na výlet, tak jsem
se snažil odtrénovat sobotní kolo i nedělní běh v sobotu. První byl běh a plánovaných 17km po 5:20 jsem dal, ale zase ty tuhý nohy. Ale bylo krásné počasí a po půl hodině to zase přešlo, tak to bylo nakonec ok. Akorát je blbý, že pak mě zase bolí lýtka z toho, jak musí pracovat místo těch holení.

Odpoledne jsem vyrazil na silničku na skoro dvě hodiny a byla to asi jedna z
posledních jízd, ne-li úplně poslední.

Ořešník

V neděli nás vzbudil déšť, ale nakonec pršelo jen do odjezdu vlaku a pak už ne a výlet po Jizerkách zakončený cukrárnou v Hejnicích se vydařil.Nebyl to dlouhý okruh, spíš tak na pohodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat