pondělí 7. února 2011

Týden 31.1. - 6.2.

Tak tu máme další týden a trochu se oteplilo, ale zase se prý ochladí. Takže vlastně nic moc zajímavého. Vrcholem tréninkového týdne bylo chození po Kice a Mobelixu, což doufám tentokrát neodstonám. :-) Ale zase jsme vybrali pěknou komodu a gauč, takže budu moci trénovat gaučink.

V pondělí klasika volno, takže jen nějaká ta powerjóga a vytočení nohou na trenažéru. V úterý v bazénu pětistovky s průměrem 9:50. Ve středu jsem vyrazil na na pás, ale tam mi řekli, že se změnila otvírací doba a místo od 7 bude od 8 hodin, což byla docela podpásovka, ale nakonec jsem to ukecal, že můžu jeden den v týdnu chodit od sedmi a uklizečka mi otevře. Akorát ne v úterý, ale ve středu, takže budou dva výživné dny po sobě (středa běh a čtvrtek spin). Na páse jsem odběhl dvě šestky na trochu nižších tepech než minule a mazal do práce. Večer zase trochu powerjógy, aby se neřeklo.

Ve čtvrtek klasicky spin 2 hodiny. První jsem šel zase podle svého a druhou podle instruktora. Po spinu ještě chvilku vířivka, protože plavat se mi vůbec nechtělo. V pátek plavání s piškotem a s packami, ale by to to takové upachtěné a nějak nebyla síla. A k tomu mi plavci trénující ve vedlejší dráze dělali vlny. No aspoň to bylo trochu jako na závodech.

V sobotu jsem šel vyzkoušet běžkařské kolečko ve Vratislavicích s tím, že pokud to bude "jetelné", tak si dám hodinu technická cvičení a hodinu vytrvalost. Jenže za prvé bylo asi 6°C, takže to bylo mokré a za druhé to nebylo vůbec upravené na bruslení. Takže jsem tam odšolichal hodinu a čtvrt klasikou a jel domů.

V neděli jsem úspěšně absolvoval 4-fázový trénink. :-D Dopoledne běžky v Bedřichově 2 hodiny a 20 minut. Nejdřív nic moc - jehličí a úzká stopa, ale pak výš už to jelo pěkně. Soustředil jsem se na to, abych přenášel váhu na skluznou lyži až ve chvíli, kdy jsem nad ní a myslel jsem, že mi to docela jde. Ale pak jsem na stadionu potkal svou instruktorku z minulého týdne a prý je to lepší, ale chce to ještě pilovat. Pak ještě naparafínovat lyže, čočkovou polévku a hurá domů. Protože bylo krásně teplo, tak jsem vytáhl na chvilku bika a vyzkoušel v praxi teleskopickou sedlovku a je super. Přesně jak jsem čekal. Z kopce zasunout a hurá dolů. No na ledu to bylo trochu horší, ale zase se hodila - zasunul jsem jí, vycvakl a hubu si nerozbil. :) Před saunou jsem dal ještě 500 metrů plavčo a týden je u konce. Jen se mi moc nelíbilo, že jsem byl na kole půl hodiny a pak ho myl 15 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat