pondělí 20. června 2011

Týden 13. - 19.6.

Tento týden před svým prvním olympijským triatlonem popíši jen v rychlosti, protože chci pak hned napsat report z tohoto závodu a kdo by četl nějaké týdenní reporty, když byl závod. :)

Pondělí trocha powerjógy před volejbalem a pak skoro dvě hodiny volejbal. Opět jsem si narazil naražený malíček a tak jsem uvítal zprávu, že se přes prázdniny nehraje.

V úterý ráno plavčo na přehradě v neoprenu. Dělal jsem rybářům divadlo, když jsem vybíhal z vody a rval ze sebe neopren. :) Odpoledne běh na dráze - 3x2km takto: 4:03/156, 4:03/157 a 4:03/160. Bylo tam dost lidí, tak to pěkně uteklo.

Ve středu jsem měl jet dva patnáctikilometrové úseky na kole, ale jak nemám tachometr, tak jsem to zvojtil a jel jen dva desetikilometrové. Ten druhé byl dokonce jen devítikilometrový. No tak příště. :-) Ale pak jsem dojel svůj stovkový okruh a 113km je na středu docela dobré. Průměr 28 taky potěšil, ale to bylo spíš tím, že na konci pršelo a tak jsem chtěl být brzy doma.

Na čtvrtek bylo naplánování volno, tak jsem šel jen do posilky a do sauny. Břicho mě z posilování bolí ještě dnes, ale při závodě se závada neprojevila.

V pátek ráno piškot v bazénu a stovky. S piškotem 800m za 15:12, což ujde a stovky za 1:50, 1:55, 1:57, 1:55, 1:57, 1:58, 2:00, 2:00, 1:59 a 1:57, což tedy nic moc. Navečer ještě stovky kolem přehrady.

V sobotu jen dvacetikilometrové rozjetí před závodem a lenošení a v neděli závod. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat