pátek 22. července 2011

Týden 18. - 24. 7. - Odpočinkový týden

V neděli odjíždím na týdenní soustředění do Rakouska, ale do konce týdne stejně už dám maximálně nějaký ten klus a tahání gum.

Pondělí bylo volné, v úterý jsem podle plánu jel volné kolo 45km. Teda v plánu bylo 40km, ale znáte to. :-) Večer ještě aspoň gumy.

Ve středu běh 8km po 5:20. Běžel jsem s virtuálním partnerem a ten mi ze začátku utíkal, ale pak jsem ho doběhl a dal mu 40 vteřin. Ten náskok jsem si držel až skoro do konce, kde je kopec a věděl jsem, že se bude hodit. Taky že ano. V cíli jsem byl jen o 3 vteřiny před ním.

Čtvrtek až na gumy volno. Šli jsme do kina na poslední díl Harryho Pottera. Četl jsem první asi 4 díly a pak jsem poslouchal dva díly v mp3. Po shlédnutí Prince dvojí krve, kdy jsem byl zklamán zkrácením děje jsem moc nečekal. Ale Relikvie smrti jsem nečetl ani nepouslouchal a tak nebylo s čím porovnat a moc se nám to líbilo. Byl to náš druhý film ve 3D a když se to povede, tak to opravdu stojí za to. První byli Piráti z Karibiku, ale to ve 3D nic moc.

Dnes v pátek mělo být opět volné kolo, ale třetí den prší a tak se mi ven nechce a půjdu asi jen odpoledne klusnout. Zítra má brácha svatbu a v neděli je odjezd. Takže opravdu takový odpočinkový týden.

1 komentář: