středa 21. září 2011

Zhodnocení sezóny 2011

Jaro bylo jako již tradičně zasvěceno běhu. Protože tento rok nebyl v plánu maraton, pilovali jsme s trenérem rychlost až jsme vypilovali desítku pod 40 minut. :-) Prvním závodem byla Českobrodská desítka, kde to bylo ještě nad 40 minut (40:15), ale na Běhu Lipovou Alejí v Nymburce už to bylo za 39:12. Magická hranice pokořena a teď ještě stáhnout půlmaraton pod 1:30. Na to se chystám v Benešově u Semil tento říjen. Běžel jsem ještě Podještědskou hodinovku a Vratislavického běhouna, ale ta hodinovka nebyla naplno a na Běhounovi se dobré časy neběhají, tak jsem to pojal spíš jako trénink.

Nymburk

Následoval první letošní víceboj Krušnoman a to hned na novém mazlíkovi. Ale protože byla zkrácená trať kola a změněná trať behu, nemám meziroční porovnání. A kdybych se nebál, že se na kroupech zabiju, byl bych i rychlejší. :-) Tady zrovna neplatilo, že mají všichni stejné podmínky. Ale závod to byl pěkný. Jako ostatně s odstupem všechny závody.

V cíli Krušnomana

Před Czechmanem jsme si dali se Zuzkou cvičně patnáctku okolo Máchova jezera a oba jsme si tam udělali osobáky. :)

Okolo Mácháče

Před Czechmanem jsem podcenil protikřečovou přípravu a podle toho to taky dopadlo. Pak jsem si jen tak na zkoušku zkusil závod Run-up, kde se běželo do 17. patra libereckého výzkumného ústavu. No zkušenost dobrá a je to jen chvilka, tak si to možná za rok zopakuji. Pak následoval olympijský triatlon v Račicích, můj první olympijský vůbec. Závod se mi líbil, jen byly v kanálu docela vlny. Zkusil jsem si hákování a střídání na kole a zaběhl pěkný čas na běhu. A moc hezké okolí.

Račice

Dalším triatlonem byl dlouhý triatlon MamoothMan, kde se mi letos nejvíce líbilo plavání a kde jsem zajel i pěkný čas a na běhu jsem měl, slovy trenéra, "agresívní drajv". :-D Ale protože mělo kolo 95km a běh byl kopcovitý, na osobák to nebylo. Pak byla delší závodní pauza a soustředění v Rakousku, které nemělo chybu. To jsem spojil se závodem v Zell am See (další olympijský triatlon).

Zell am See

Pak jsem si po roce zase střihl Železného knedlíka, tentokrát už opravdu triatlon (loni jen duatlon kvůli záplavám). Plavání bylo kraťoučké, kolo o hubu a běh už jsem znal z minula. Taky jediný letošní závod, po kterém jsem byl na afterpárty. :)

Iron Dumpling

A poslední důležitý závod sezóny s meziročním zlepšením o 27 minut na čas 5:10:36. Něco bylo zásluhou nového kola a neoprenu, ale většina díky tréninku. :) A pak už jen bonbónek v podobě kopcovitého etapového běžeckého závodu na 100 kilometrů. Pak pro zábavu NIKE běh na 10 kilometrů a poslední -tlon sezóny, Klasik Duatlon v Příbrami.

Doksyman

10 lužických sedmistovek

Podzimní cíl je zlepšit osobáky na delších běžeckých tratí (půlmaraton a maraton) a neztratit přitom nic na kole a v plavání.

Žádné komentáře:

Okomentovat