středa 21. března 2012

Recept - Pečená řepa

Snažíme se doma trochu vařit, ale je to těžké. Když vezmete pěkně vypadající recept z kuchařky, který má být pro 4 osoby a pak je to stěží pro dva. Nebo jsou tak samé exotické přísady nedozírné ceny. :) Taky jsem hledal nějaký dobrý recept s červenou řepu a našel jsem zapečenou řepu s balkánským sýrem. Ale u toho se mi Zuzka ofrňovala :D, že jí k sobě nesedí ty chutě (slaná sýra a sladká řepy). Ale tohle, to je terno. Je to zdravé, bezpracné, dobré a levné. Je to Pečená řepa. Ano, taky se mi při slovech červená řepa dříve vybavoval ten hnus ze školní jídelny. Ale teď už ne. Recept jsem našel u pana Cuketky. A je opravdu primitivní. Očistíte řepu, zabalíte do alobalu a šoupnete do trouby na asi tak 200°C. Po 45 minutách zkontrolujete a když je měkká, jíte. Čím větší řepa, tím déle se peče, takže je lepší ty velké nakrájet, ať neprotopíte půlku výplaty. Dá se jíst s olivovým olejem, solí a pepřem nebo samotné. A takhle nějak to pak vypadá nakrájené.



A malé upozornění na závěr. Po požití bude mít vaše moč den dva červenou barvu, tak se nelekejte. :-)

4 komentáře:

  1. když si sundám brýle, vypadá to skoro jako steak :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. No měl bys to zkusit. Když to chválí i pan Cuketka a to je nějaký labužník (i masový :)).

    OdpovědětVymazat
  3. No to vypada luxusne!!! Zkusim. Ovsem drobna vytka.. Kdybys uverejnil tenhle recept minuly tyden, tak bys vyhral v soutezi blogeru, jiste by jsi ziskal aspon nektere hlasy z ruzoveho tymu:).
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  4. No když já byl ve Španělsku a tam jsem řepu nenašel, natož, abych si ji nechal upéct. :-)

    OdpovědětVymazat