úterý 14. srpna 2012

Týden 6. - 12. 8. - příprava na Doksy

Jako každý táden před důležitým závodem, i tento byl flákací. Bohužel kvůli bolaé okostici a kašli z předešlého týdne ještě o něco víc, než bylo vhodné. Ale na výsledku závodu se to nepodepsalo. :-)


V pondělí úplné volno. V úterý 12ti kilometrový běh, ale okostice na levé noze bolela. Ve středu jsem dal večerní fartlek v kopcích a ve čtvrtek gumy a další krátký bolavý běh. Pátek byl až na gumy volný úplně a v sobotu jsem se byl s Milošem jen lehce rozjet a pak sám rozklusat. Noha už lepší, ale stejně jsem dal radši jen necelé 4 kilometry.

Přestože jsem měl dovolenou, spoustu času jsem strávil hledáním bytu a když jsem ho našel, tak mi Miloš sdělil (díkybohu za to), že je to dům plný pochybných existencí a že bych mohl příští závod jet bez kola. Ověřil jsem si to na místní policejní stanici a hledám dál.

A aby to nebylo tak krátké, přikládám fotku od Miloše z Krkonoš, kde po mně pojmenovali stezku. :-D







Žádné komentáře:

Okomentovat