čtvrtek 20. prosince 2012

Trénink 3. - 16. 12

Nějak nestíhám, ale protože se mi z více stran ozývají lidé, jestli mám holku, že tak dlouho nepíšu, tak to musím uvést na pravou míru. :) Děvče nemám, zato hromadu práce. Ono se ani nic extra zajímavého nestalo, takže jsem neměl motivaci hned psát. Tak tedy:

Týden 3. - 9. 12.

V pondělí nějaké to plavčo s piškotem a bez, konkrétně pětistovky. A večer posilovna. V úterý ráno běh v čerstvém sněhu nebo v rozsolené srajdě. Plán byl 2x 5km po 4:30, ale na tom povrchu se to fakt nedalo. Navíc mi nějak nechtěla mezi úseky padat tepovka, tak jsem ten druhý úsek nijak moc nehrotil. Takže ve finále první úsek 4:32/164, pak 5 minut meziklus a druhý úsek 4:57/164. Večer sauna.

Ve středu jsem stihl před spinningem plavání (padesátky piškot a bez) a spin jsem jel frekvenčně, protože mě čekaly v pátek první běžky a chtěl jsem být odpočatý. Ve čtvrtek jsem běžel jen 9 km volně přes špičky a večer zase sauna. V pátek se běžky povedly. Napoprvé jsem byl s 25 km spokojený, ale ke konci už jsem cítil stehna a kolena. Spadl jsem jen dvakrát a to proto, že jsem poctivě trénoval píchání na obě strany a tkay nejsou cesty ještě tak široké, jak v plné sezóně. Takže lyže do krajnice a já na ústa. :) Cesta zpět byla velmi příjemná, protože jsme brali jednoho lyžaře dolů do Liberce a tak jsem měl na klíně pěknou kamarádku. Víc se raději rozepisovat nebudu. :D Jen ještě napíšu, že ji studila moje bunda, tak řekla, ať se rozepnu a zbytek posádky z toho měl předčasné Vánoce.:) Na místo výsadku jsme dorazili právě včas, protože už jsem rozmrzl a začaly fungovat všechny tělesné funkce. :) Zašli jsme na kyselo, výbornou omeletu s hlívou a pak hurá do práce. :) A sauna po prvních běžkách je povinnost. :)

V sobotu jsem odběhl běh naplánovaný na neděli (10km/4:34/149 + 7km/4:35/153 + 3km/4:33/158 + 2km VK). V plánu bylo stupňovaně, ale bydlím na kopečku, takže je třeba koukat na tepy a ne psát, jestli jsem to běžel z Ještědu, jak psal trenér. :)

No a v neděli jsem musel něco dodělat v práci a stejně mě bolely nohy, ta jsem byl jen v sauně a jinak volno.

Týden 10. - 16. 12.

V pondělí jsem začal opět zvolna plaváním čtyřstovek a opět jsem si o něco zlepšil čas s piškotem (7:13). Odpoledne zase posilovna. Večer jsem doma vypil víno a pak jsem ráno nemohl dospat a vyběhl ve 4 hodiny. :) Zase nasněžilo. :) Bylo to dvakrát pět po 4:45 a 4:36. Tepák blbnul a čidlo na botě hlásilo slabou baterii, takže elektronice ranní běh asi moc nesvědčí. :) Ale tepy asi jako minule. A odpoledne nečekaně sauna. :)

Ve středu jen plavčo přesunuté z pátku. Ve čtvrtek 27 kilometrů na běžkách a sauna. V pátek jsem vyběhl s běhacím kamarádem na sněhový kros do lesa a bylo to bezva. Jen si stěžoval, že mu mezi prsty leze sníh. :)

 Pod Tetřeví boudou

Zato sobotní ranní běh byl vražda. Po celém Liberci bylo náledí a já dostal smyk hned v první ostré zatáčce. Natloukl jsem si koleno a spadl na dlaň, ale rukavice mě zachránila. Koleno jsem rozběhal. Po vyběhnutí z Liberce jsem běžel po hlavní silnici a tam to bylo díky soli bez náledí. Až před Chrastavou jsem si čistil zafuněné brýle a nevím jak, ale spadly mi na zem a prasklo sklíčko. Ale nevysypalo se, tak jsem pokračoval. Ale to bylo už při výklusu, takže o nic nešlo. Na vlak jsem dorazil s desetiminutovým předstihem a jelikož nás nastoupilo hodně a do Liberce to byla jen jedna stanice, tak k nám ani nestihla dojít průvodčí. A při běhu jsem si odřel pravou ruku (triceps). Nesmím to v té posilovně tak přehánět. :-D Odpoledne zase sauna. Snad už to ani nebudu psát. :)

V neděli ráno s kamarádem na běžky. Byla špatná viditelnost a takové depresivní počasí, ale jelo to parádně. Začíná se mi množit spam na blogu. Je sice odfiltrován serverem, takže se příspěvek neobjeví, ale ty maily mě obtěžují, takže budu muset taky zavést opisování písmenek.


1 komentář:

  1. Zajímavé, vyběhnout a domů se vrátit vlakem a ještě zadarmo :-)).

    OdpovědětVymazat