středa 21. srpna 2013

Street Workout – moje druhé video (aneb malý pokrok taky pokrok :)

Podle Jitky by podtitul asi vypadal jinak, ale byla zima a musel jsem si nechat triko a tak si titulek: "Ať maj holky na co koukat" nechám až na příště. :) Snad bude ještě chvíli teplo.


Leona bude mít možná radost z vajíčka, ale nějak mi nejde z plné rychlosti. Zatím neodhadnu ten moment, kdy překřížit ruce. Ale největší radost mám z výmyku a stojky. Obojí jsem dělal naposledy někdy na základce, stojku možná na střední, ale od té doby uteklo už hodně vody (a piva). 

Obojí jsem zkoušel asi před 14 dny s klukama, kteří mi dělali záchranu a jakž takž jsem si to zažil a pak to trochu dopiloval a už mi to docela jde. O výmyk samotný mi ani tak nejde, ale potřebuju ho umět, abych se mohl pomalu spouštět a tím posílit svaly na jeden cvik, který moc chci umět. No a stojka zatím o strom, ale nemůžu mít všchno hned. :)

8 komentářů:

  1. No musím uznat, že jsi fakt dobrej. I v tričku :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid? Ja bejt mlada a svobodna, chodim k tem prolejzackam vysedavat kazdej vecer. April.

      Vymazat
  2. no ja nechci videt ty videa za pul roku .))
    dobry skoro me motivuješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tohle by ses mohl dát. Zabere to kolem hodiny, nějakou větev vždycky najdeš a nepotřebuješ k tomu hůlky. :D

      Vymazat
  3. Dobry ale urcite si u toho funil, proto ta muzika, ze jo ;))?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš. Stačí se podívat na moje tváře ve stojce. :)

      Vymazat