pondělí 23. prosince 2013

Besídkový týden

Tento týden byl samá besídka, tj. samý alkohol, cukroví a pizza. :) Pondělí už tradičně patřilo cvičení s vlastní vahou (a trochu s vahou zátěžové vesty). V úterý ráno jsem vyběhl a po pár stech metrech se mi naskytl úžasný pohled na měsíc v úplňku. Nezůstalo jen u něj. Pak jsem potkal dvakrát srnku a ještě viděl nádherné červánky. 
červánky z mobilu

Večer mě pak kamarádi vytáhli na badminton a po dlouhé pauze mi to moc nešlo. Ve středu jsem se vydal běhar na kopec a trochu jsem zabloudil, když jsem hledal cestu do lesa. Minulý týden jsme to samé běželi s kamarádem a to jsem nedával pozor. Takže jsem třikrát kufroval a nakonec jsem se musel zeptat na cestu sličné běžkyně, protože jsem si myslel, že mám dobrý směr (a měl jsem), ale nezdálo se mi, že bych mě běžet z kopce, když je cíl na kopci. Záhada vyřešena, nejdřív to je trochu z kopce a pak pořád do kopce. :) Cestou zpět jsem se napojil na trasu bikemaratonu okolo Liberce a tam už mi to bylo povědomé.

Čtvrtek byl náročný. Odpoledne chvilka plavání a pak dvě besídky po sobě. Nejdřív v práci a pak ještě s kamarády triatlonisty. Nacpal jsem se tak, že jsem v pátk nejedl až do oběda. :) Večer jsem byl v sauně a pak na poslední besídce. Z té jsem se vrátil ve dvě ráno. :)

Sobotní společný běh byl naštěstí domluvený až na 9:30 a sešli jsme se tři. Tak jsem metabolizoval zbytky alkoholu a cesta pěkně ubíhala. Jen Ondrovi se nelíbilo, že tam byly kopce, protože to byl jeho první běžecky náročnější týden a nohy ho moc neposlouchaly. V plánu byla společná dvacka a nakonec to bylo společně asi jen 18 km, ale nikdo si nestěžoval a všichni měli s cestou domů přes dvacet kilometrů.

V neděli se mi běhat nechtělo, ale musel jsem ty besídky vyběhat, protože jak na Nový Rok, tak po celý rok a chci začít Nový Rok s buchtičkama. :) Tak jsme kecali a taky to utíkalo a dalo mi to pěkných 15 km. Takže pěkný týden (celkem 73 km) a v sobotu snad uběhnu na POPu aspoň půlku. :-)


Všem čtenářům přeji pěkné a klidné Vánoce a spoustu naběhaných kilometrů, pokud o to stojí. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat