středa 3. června 2020

Výlet s doktorandy a koloběžkování

Po druhé návštěvě beach volejbalu mám konečně fotku. :-)


Hned po volejbale jsem jel na zahradu zkontrolovat záhonky a protože bylo všechno v pořádku, mohl jsem v pátek jet na chvíli projet koloběžku. Využil jsem absence turistů a projel si Kyjovské údolí. V Kyjově jsem se najedl a vzal to zase oklikou přes Dymník zpět na zahradu. Na cestu jsem si vzal vychlazeného Birella a tak jsem se na něj těšil, že nestihl ani zteplat. :-)






V sobotu proběhl plánovaný výlet s kolegy ze studií. Moc se nás nesešlo, ale i přesto to byl opět bezva výlet. Přešli jsme kousek Lužek ze Lvové do Hrádku nad Nisou a bylo všechno, co k pořádnému výletu patří. Tedy kromě bloudění. :-) Ušli jsme cca 19 km, ale tak rychle nám to utíkalo, že nám to přišlo jako mnohem méně.

na startu - já, Bára a Jíťa 

Loupežnický vrch 

opejkačka tamtéž 

Jitka s pivem :-) 


Popova skála

na vyhlídce 

odměna 

konzumace s rouškou :-D

A v neděli, místo odpočinku po náročném výletě :), jsem si dal na koloběžce okruh, který jsem jezdíval na silničce. Malinko jsem ho upravil - místo okolo jsem to vzal po nekonečné Viničné, ale jinak jsem se držel trasy. Jo a taky ke konci jsem se stavil na pivo u jablonecké přehrady, takže taky malinká zkratka. Počasí nevypadalo moc příznivě, ale cestou na Smědavu se to zlomilo a bylo krásně.

Viničná 




mraky na hřebenech 


cestou na Souš

přehrada Souš 

kdesi u Tanvaldu 

Jablonec 

Stále otevřena... 

trasa


Zahrada

Z hotelu pro hmyz se stalo krmítko pro strakapoudy. Nakonec jsem to vyřešil pletivem, ale je to škoda, no. A taky se nám na kalině objevil bázlivec (kalinový) a celou nám ji ožral. Ale i to k přírodě patří. A udělal jsem si výlet do zahradnictví Spomyšl a máme krásný trvalkový záhonek. :-)

vyklováno 

růže bedrníkolistá 

vlčí bob 

kvetoucí kakost 

kalina po nájezdu housenek bázlivce

 nové trvalky

hmyzí hotel 2.0

Ale hlavně, hlavně máme PIVOňky. :-)

4 komentáře:

  1. Samozrejme.. PIVOnka do zahradky kazdeho clena iTB:)... No ja se musim priznat jsem je ze sve velke zahrady pred 9 lety, kdy jsem se zarizoval ve Stodulkach... neprivezl:). Je to vyzva...
    Tedy ty mlade a hezke kolegyne.. to muselo byt vylozene rizikove pracoviste:). Ja byt stary muz... bych urcite pozadal vedeni o rizikovy priplatek:).
    Tvuj kolobezkovy radius je neskutecny, verim, ze po mem svatojanskem dobrodruzstvi najdes dalsi trasu/trasy..:).
    MSF! At nam to beha a kolobezkuje! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, zrada, koupil jsem omylem čínskou pivoňku. :-D

      Právě jsem se vrátil z koloběžkového víkendu a bylo to parádní. Měl jsem číslo 34. :-)

      Ať se daří!

      Vymazat
    2. :).. LOL.. Cinska pivonka:)... Ovsem to cislo je paradni. No vsak se snad zase brzo uvidime.. a treba popojedeme/popobehneme spolu a vsechno proberem nazivo. 12:)

      Vymazat
  2. Super fotky a super psaní:-) Hned mi to vykouzlilo úsměv na tváři. To my se na takovéto výlety po ČR moc neužijeme a daleko raději se podíváme někam za naše hranice. Minulý rok jsme se byli podívat do Dubrovniku a vedy veliká paráda :-) Už se moc těším na další takový výlet :-) Ahoj, měj se hezky Davi.

    OdpovědětVymazat