úterý 8. srpna 2023

Javorníky

V Javorníkách jsme si pronajali chalupu přes Bezkempu.cz. Byla to polosamota, což znamenalo, že vedle nás byla chalupa, ze které na nás koukal soused, když jsme byli u ohniště. :-D Zjistili jsme to, když nám nadšeně líčil, jak tam před námi byla parta puberťáků, kterým nešlo zapálit oheň a tak jim "musel" pomoci. To chcete. :-D Naštěstí jsme se u ohniště neoddávali žádným erotickým hrátkám a ani neopalovali nahoře bez, takže nám to nevadilo (ani zpětně).

Jinak to byl učiněný ráj. Klid, voda ze studánky, kousek zkratkou na hřeben, po kterém se dalo jít na výlet  a kdyby nebyly v rozích letité pavučiny a místy mrtvý hmyz, napsal bych že obytné dvě místnosti byly čisté.

Jelikož měla Pája zlomené zápěstí (Ari nedobrzdila :-D), tak jsem se ujal role hospodyně a mým revírem byl výsuvný myčák. :-D

Výlety jsme dělali jen do blízkého okolí a jen jednou jsme si zajeli do Terchové na Janošíkovy diery. Jinak jsme hodně lenošili, já bolavý po Přejezdu, Pája se sádrou. Já četl Kinga (Žhářka), Pája Kadlečkovou (Mycelium).


průzkum půdy

studánka




můj revír :-D

na výletě







V Jánošíkových dierách Pája už kdysi byla, ale zapomněla, jaký je tam terén, tak jsme to nakonec vyřešili tak, že s Ari počkala pod schody a já si to proběhl sám. Ari se nošení totiž moc nelíbilo a stejně by to na žebřících nešlo.
Jánošikovy diery



kafe pod dierami

A oběd nad dierami. :-))


Pája s novou kabelkou. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat