neděle 25. dubna 2010

Týden 19. - 25.4.

V pondělí bylo volno, takže jsem bolavýma nohama po závodě nemusel hýbat.

V úterý ráno jsem byl cvičně klusnout, abych viděl, jak na tom nohy jsou a docela to šlo. Mám po závodě namožené pravé lýtko a okostice bolí jako před závodem, než jsem začal blbnout s rychlostí. Podél přehrady se běhá docela dobře. Sice je to pořád sem a tam, ale člověk potkává aspoň nějaké lidi.

Večer jsem jel s klukama okolo Red Eight Bike shopu na vyjížďku, která měla být podle mého tréninkového parťáka Zdendy pohodová. Celou cestu z Lidových Sadů k hotelu Weber po kamenech, kořenech a šíleným stoupáním jsem přemýšlel, jestli to není pohodové jen pro mě, nebo pro všechny. Ještě, že jsem neměl pulsmetr. Pak vyšlo najevo, že to dalo zabrat asi všem. Já měl jen tu smůlu, že můj super stroj Apache Santa Fé se sjetými plášti hrabal do kopce a z kopce mi zase nefungovala vidlice. Ta nefunguje od loňského Babího léta, ale na cyklovýlety se Zuzkou a zimní objem to nevadilo. Asi s tím budu muset něco udělat. Úseky z kopce byly místy opravdu brutální. Hlavně DH sekce, kde jsem místy radši tlačil. Ale brzdy fungují dobře a to je hlavní. Ke konci se mi kluci ztratili, takže jsem dojel do práce pro věci a domů.

Ve středu ráno plavání padesátek. Deset kraulem na 1:10 a deset s packama na minutě. Časy kolem 54 vteřin. No, je to údržba. :)

Večer klus 10km aneb hubneme do neoprenu. Nohy bolely. už je mi to blbý pořád psát, ale tentokrát kromě okosic i namožené lýtko ze závodu. Zítra to zkusím trochu rozhýbat v bazénu. To hubnutí není sranda, loni jsem ve stejnou dobu vážil asi o 3 kila míň a všechno to svaly určitě nejsou. Přes zimu jsem se rozežral a žádné dlouhé tréninky nebyly.

Ve čtvrtek ráno jsem dal trochu rege plavání a večer podle plánu kolo dvě hodiny. Nová silnice z Hodkovic do Českého Dubu je senzační. Sice mi trochu mrzly ruce v rukavicích, ale jinak super vyjížďka.

V pátek plavání 3x300k s pauzou 30 vteřin a pak ještě 4x150 s packami. Ke konci mě to docela zmáhalo. :)

V sobotu TEST FEST, více v samostatném článku.

V neděli jsem jel dlouhé kolo, které mělo být stupňovaně, ale jaksi nebylo. Celkem 112km a ke konci docela hic a bez vody, protože mi jeden bidon na hrbolech vyskočil a auto mi ho přejelo. Ale zase jsem našel staršího Garmina, tak doufám, že se o něj někdo přihlásí, abych nemusel shánět kolíbku a kabely. Odpoledne vyplavání a sauna.

Byl to myslím docela povedený týden. Ale sobota byla nejlepší. :)

12 komentářů:

  1. Pěkných 17 hodin :) ... vykašli se na hubnutí přidej 10-15 kg a budeme stejná váhová kategorie :), pokud tedy zhubnu já

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, Advid nám opět začal bušit, tak je to správné tak to má být :-).
    Taky by mě zajímalo proč chceš hubnout na tobě ty 3kg nemůžou být vůbec vidět :-). A pokud budeš trénovat 17 hodin, váma půjde sama dolů. Hlavně ať se už uklidní okostice !

    OdpovědětVymazat
  3. Aldaman: Chci zhubnout, protože:
    a) budu lehčí a tedy rychlejší
    b) chci buchtičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. plavu hlavne virtualne na netu :-0
    http://www.goswim.tv/
    http://www.swimsmooth.com/

    NEMUZU NAJIT Emajl posli mi mejlika

    cauky pe.tr

    OdpovědětVymazat
  5. Petr: Napsal jsem na pracovní mail, snad to dojde.

    OdpovědětVymazat
  6. Hele kamo jako brzdi :P Ja doufal, ze po plavani si vytvorim dostatecny naskok abys me na kole nesjel, a ty busis jak o zivot :) Ne ted vazne :) Jen do toho slapej, blby s tema okosticema, ale snad se to zklidni a v Otrokovicich predvedes konecne to na co mas a ne 20 minutovy flakani se u pichnutejch dusi ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Buchtičky s krémem... buchtičky jsou pro ženský, chlapi mají pneumatiky nebo aspoň galusky. :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Šewy: To říká ten pravej. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To říká... oproti loňsku 8 kilo navrh. A nějaké plánované hubnutí se nechystá. :)

    OdpovědětVymazat