pátek 14. ledna 2011

Kuota K-Factor - Dostavěno!

Tak Kuotka už je doma. Dnes jsem si pro ni byl v bikesportu. Jsem moc spokojený. Mám rád jednoduchost a eleganci a proto jsem chtěl kolo černobílé s převažující černou. Ale servisákem navržené bílé bowdeny vůbec nevypadají špatně. A matně šedá Ultegra 6700 zase pěkně ladí s nápisy na rámu.


Jediné co by mohlo být lepší je vedení lanek. Koupil jsem totiž řidítka bez drážek pro vedení bowdenů a tak vedou všechny předem a pod hrazdou tvoří "pavouka". Ale tam není vidět. :) A taky nejdou chytit řidítka kvůli opěrkám loktů horním úchopem. Ale opěrky jdou posunout o 1 cm výše, takže se to pak doladí a i kdyby nebyl horní úchop možný, zase tak moc to nevadí. Taky přechod z krytů pák na omotávku není tak plynulý jako u Campy, ale to je taky spíš otázka zvyku.


Do plánované maximální částky jsem se sice se stavbou vešel, ale položky jako tréninková kola, pitný systém, náhradní galda atd. konečnou cenu ještě o dost zvedly. Na druhou stranu všechno jsem si postupně poobjednával z netu a přestože jsem kolo sám celé nestavěl a nechal si na kostru hodit v bikeshopu sadu, tak jsem měl radost, jak to pěkně přibývá. I jsem se něco naučil. Například když přišla rámová sada a k ní asi 7 kroužků, tak jsem po 2 hodinách od nafocení a vznesení dotazu na bike-fóru věděl, jak to poskládat. Taky si už příště dám bacha a než dám do ráfku duši, tak tam nezapomenu dát ochrannou pásku.


Ještě trochu čísel:
Váha kola na váze bez hrazdy a pedálů: 8,130kg
Váha po namontování hrazdy a pedálů: 8,950kg
Odhadovaná váha po odlepení samolepek z tréninkových kol :) : 8,940kg

Tréninková kola váží podle hodnot uvedených výrobci ráfů, plášťů a duší cca 2500g a set zapletených kol Token s vysokými ráfky s galuskami Continental Competition včetně lepidla by měl vážit 2230g.

Takže když si nevezmu nic k pití a náhradní galdu ani nářadí, tak to bude ďábelsky lehké kolo. :-)

12 komentářů:

  1. Nádhera!! Jen škoda, že jsi ji neosadil přímo TT řidítkama, to by pak byla dokonale šmrncovní. Už se těším až pořídím silničku, už aby to bylo :-)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, to je první kuota která se mi opravdu líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi moc líbí. Nakonec jsem si říkal, jestli tam tt řidítka přeci jen nedat a po konzultaci s trenérem je nedám. Jsou lepší na roviny a to já nemám v okolí skoro nikde. :-)

    Už mám i doladěný posed a bohužel to vyšlo tak, že mám sedlo úplně vzadu, což není esteticky žádná hiparáda, ale v té rychlosti si toho stejně nikdo nevšimne. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Advid: nevšimne..ale my o tom stejně budeme vědět ;-)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  5. Always nice to see what our cutsomers build up! Very nice bike - good work! Have fun with it!

    Regards
    Stefan
    EDELRAD
    www.edelrad.de

    OdpovědětVymazat
  6. Kolo pekny, a ladi pekne taky k Bare a to je hlavni! A doufam ze si koupis taky triatlonovou helmu, kdyz uz mas takovyhle kolo a zamerujes se tendle rok na rychlost.

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezký Davide, fakt jo. A co teprvá, až tam nasadíš ty vysoké tokeny, to bude ještě jednou úplně jiné kolo!
    Tak ať Ti přinese hodně radosti.

    OdpovědětVymazat
  8. jo a teď jsem si všiml, že jsi barevně sladěn i s pejsem, no tak to je ovšem unikátní vychytávka :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Bára by zasloužila taky nějaký aerodynamický tuning... :))

    OdpovědětVymazat
  10. Báře jsme přestali dávat žrádlo s obilím tak shodila asi 2 kila a je vytuněná ažaž. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. krasna silnicka...tiez rozmyslam o tt hrazde...

    http://nearlyironman.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat