neděle 27. března 2011

21. -27. 3. - For Bikes

Tak tu máme, nečekaně :), zhodnocení dalšího týdne. Po odpočinkovém týdnu jsem do toho zase trochu šlápl. Počasí se umoudřilo a tak se dalo i něco najet na kole.

V pondělí jsem neměl klasické volno, ale byl jsem na volejbale s bývalými kolegy. Na badminton bych ve volném dni nešel, ale u volejbalu se jen stojí, pak trochu hraje, pak zase stojí a tak pořád dokola. Ale to jsem si říkal před ním. Jenže jsme byli tři na tři a tak to zase takové leháro nebylo. Byla to hodina a padesát minut, ale mám to zapsáno jako nulu, aby zase neměl Šewy řeči. :-D

V úterý ráno jsem klasicky naběhl do bazénu a motiv 2x400K/mezi 30" a 4x200KPACmezi 30" mi po tom volejbale dělal trochu problémy (namožené šlachy), ale nějak jsem to odplácal (7:39, 7:46; 3:36, 3:45, 3:44, 3:48) Večer jsem jel projet bika, protože se mi konečně podařilo předělat kola na bezdušovou variantu a ta se má po dokončené montáži aspoň 30km projet. Povedlo se mi to se sadou od Rubeny a tmelem NoTubes. Výrobce sice doporučuje kit od DT Swiss, ale to jen proto, že ráfky jsou DT Swiss a ruka ruku myje. Zkusil jsem zase vyjet Ovčí horu a tentokrát jsem se dostal nejdále ze všech pokusů, ale celou ji asi hned tak nevyjedu, protože se pak zvedá ještě víc. Možná kdybych si dal na řidítka takovou tu brašnu se závažím, tak pak jo. :-)

Ve středu jsem měl pořád tuhé lýtko ze závodu, ale plán je plán a tak jsem běhal trojky okolo přehrady a plán byl dát je po 4:10, ale to se mi povedla jen ta první (4:09) a druhou jsem bežel o dost pomaleji(4:16) a ještě to bylo kratší asi o 700m. A pauzu jsem vyplnil netradičně chůzí. Fakt jsem toho měl plný kecky. Večer jsme stěhovali gauč do třetího patra a v každém patře jsem musel odpočívat, protože mě nějak po pondělku pořád neposlouchaly prsty.

Ve čtvrtek jsem vyrazil do Nového Města pod Smrkem najet nějaké kopečky a nakonec z toho bylo skoro 70km a slušné převýšení. Hodně z toho na hrazdě, ale pořád na starém kole. Ale Kuotku už brzo vytáhnu.

V pátek jsem ráno vyrazil zase na Ovčí horu, ale zase jsem vyjel jen tak daleko jako posledně. Ale pěkné skoro dvě hodinky na lačno a pořád bylo z čeho brát. Trénuju jako Štyby (taky na lačno) :-). Po práci plavčo - tentokrát zase hodně lidí a pro změnu 8 stovek a pak ještě jednou 8 stovek s packami. Ty první byly kolem 1:52 a ty druhé kolem 1:50. Pak ještě vířivka a sauna. Ale ta mi ten den nějak nesedla, tak to bylo jen 3x8 minut.

Na sobotu hlásili déšť se sněhem, ale já jsem naivně od rána čekal až vyleze sluníčko. Ale marně, tak jsem po deváté vyrazil směr Česká Lípa. Teda vzal jsem to oklikou, protože přeci nepojedu o víkendu nějakých ušmudlaných 78km :), navíc v březnu. Poprvé jsem zmokl při průjezdu okolím Českého Dubu, pak trochu u Bělé pod Bezdězem a v Lípě taky trochu pršelo. Ale zimní tretry s goretexem to jistily a pláštěnka v batohu taky. Od půlky cesty foukal vítr proti, což bylo v těch nekrytých rovinách z Bělé do České Lípy moc fajn. V Lípě jsem musel najet dva kilometry v okolí nádraží, ale první letošní stovka je v kapse. Večer prohřátí v infrasauně a nějaké to protahování a powerjóga.

V neděli jsme jeli do Prahy na For Bikes. Předtím jsem se stavil na Thajské masáži, kde jsem už jednou byl a byl jsem spokojený. Ale tentokrát mě to trochu zklamalo, protože masérka byla jako robotka a nebyla s ní žádná legrace jako s tou minulou. Ta mě aspoň naučila thajsky "Bolí, jemněji." :).

Na veletrhu jsem si chtěl kromě okouknutí novinek koupit nějaký pěkný dres na bika. Konkrétně tento, ale nedělají ho zatím v černé. Tak jsem koupil od Canardu. Atex měl zase akci kup dva a zaplať jeden, ale bohužel zimní elasťáky na lyže mi nebyly a cyklokraťasy se šlemi jsou málo vykrojené, takže bych se v nich potil a nemohl vykonávat malou potřebu bez svlečení.

no comment :)

Další výhodná koupě v podobě kouzelného náramku ztroskotala na tom, že mi pán neuměl uspokojivě vysvětlit, proč už to nevozí všichni profíci. Pár sponzorovaných tam měl na plakátu, ale to mi nestačilo, tak měl smůlu.

Jinak samá pěkná kola, pár fotek je tady.


Po návratu jsem si dal ještě jedno tempo kolem přehrady. 8 kilometrů po 4:11 nebylo ani moc náročných, i když jsem po té masáži byl jak přejetý traktorem.

A mále bych zapomněl, pořídil jsem si v Praze tajný tréninkový nástroj. A ten přiblblý náramek to není. :)

11 komentářů:

  1. Jak hru nezapsal, kašli na šewyho, volejbal je také sport, už ať tam máš 1:50 :-). Teda a moc pěkně ti to běhá, teda hlavně rychle :-).
    Všude dokola tady každý sází jednu stovku za druhou, budu muset se na to také podívat :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. No je to sport, ale není to trénink na triatlon. A stejně bych neměl víc hodin než ty. :)

    Jo jo, s během jsem spokojený.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale každá sportovní aktivita se počítá :-). O hodiny nejde, ale zpotil jsi se dobře a je jedno jestli běháš při fotbale a nebo hraješ volejbal a určitě změna pohybu, zátěže není na škodu.

    OdpovědětVymazat
  4. To je vlastně pravda, badminton jsem si taky zapisoval. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kolektivní sporty jsem si do deníku nepsal, nepíšu a psát nebudu. Maximálně jako regeneraci. :D A prudit vás s tím budu neustále.
    Advide co si tam dal za pláště a na kolik foukáš ty bezdušáky?

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak, tohle TT trénink, taky si nepíšu golf a že mě po 5hodinách v kopích třeba na Cihelnách u KV pěkně bolej nohy :) IM

    OdpovědětVymazat
  7. Šewy: Origoš pláště (přední/zadní: S-Works Eskar 2.3/Captain Control 2.0) a mám nafoukáno tak, abych to sotva zmáčkl vzadu a o něco méně vepředu. Ale přesně tlaky nevím.

    IM: Klidně si to napiš. :-)

    Já si to taky do tréninkového deníku v Excelu, který je hlavní, nepíšu. Trenérovi občas, aby věděl, že se něco děje a mohl mi vynadat, že to je zbytečný luxus:) a na Mytreneek proto, abych měl hodně hodin. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To já si čtvrteční fotbálek píši. Do regenerace to má hodně daleko a mám toho vždy plné brejle. Takové krátké intervaly :-). A má to určitě blíže k běhu než golf :-)).
    A to samé se dá říci o páteční hodince hokeje :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Mluvil jsem s kámošem, co docela jezdí a ten právě říkal, že bezdušáky by se měli foukat na co nejmenší tlak, takže na minimum doporučeného tlaku pneumatiky. Jednou jsme tam nechali necelé dva bary a plášť držel v terénu jak přikovanej, jen na předním se mírně hůř zatáčelo. Takže já to teď foukám malinko přes dva. Schválně to zkus, jaký budeš mít dojem.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo to vím. Menší tlak = lepší přilnavost. Já to mám nějak na té nižší hranici doporučeného tlaku. Někdo jezí do pod doporučenou hranici a bez problémů.

    Asi to hodně upustím při dalším pokusu o Ovčí horu. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To si myslím, že by mohlo hodně pomoct. A pak práce s těžištěm, posunout se na špičku sedla a přitahnout se nad řídítka. Však ty na to přijdeš a dáš to. :)

    OdpovědětVymazat