pondělí 11. dubna 2011

Týden 4. - 10.4.

Jak jsem avízoval v reportu z minulého týdne, tento týden měl být oddechový před desítkou v Nymburku. A taky byl.

V pondělí jen sauna bez volejbalu. V úterý hypoxické plavání a packy, odpoledne pak 66 kilometrů na silnici s aeropřilbou. Ne, že bych s ní chtěl machrovat, byla to jen nezbytná zkouška vybavení před závodem.

Ve středu kilometrové úseky na dráze takto: 3:53/160, 3:48/165, 3:48/165, 3:51/166 a 3:48/167 Těšil jsem se na pochalu od trenéra, ale protože měl Jirka Večerka stejný plán a chrtil to asi o 15 vteřin na kilák rychleji, tak byly mé výkony trenérem přehlédnuty a na pochylu jsem si musel počkat až do neděle a ještě pro ni jet do nymburka. :-)) Večer ještě sauna.

Ve čtvrtek poprvé letos v krátkém 61 kilometrů na kole přes Ještěd a cestou dolů jsem jel tak nejvíc 20km/h, protože foukalo jako blázen. Cestou zpět proti větru skoro krokem a chvílemi byl jsem rád, že se udržím na silnici. A to chci ještě shodit. :-D

V pátek ráno plavčo s motivem: 500-400-300-200-100/mezi 10 výdechů v časech: 9:38, 7:45, 5:52, 3:54 a 1:54. Plavalo se mi docela dobře.

Na sobotu jsem si se Zuzkou naplánovali výlet na kolo do okolí Hrádku, ale pořád foukalo a bylo kolem 8°C, tak jsme velebili byt, uklízeli a nakupovali v OBI. Na kolo jsem jel až odpoledne a pro změnu na mtb projet si po zimě trasu Vendelín Cupu. Ten okruh mě baví čím dál víc a myslím, že si to ještě párkrát projedu a objevím tam i nějaký ten skoček. Nemělo cenu o tom psát zvlášť, ale pořídil jsem si mini blatník na přední kolo a je to skvělá věc. Když totiž člověk jede blátem a pak vjede na silnici, tak mu to bláto nalítá do očí a do pusy, případně do hlavového složení. Ale s tím je díky blatníčku konec. :-)

blatníček Bender Fender

Hned po kole jsem vyrazil na krátký běh na rozhýbání nohou před závodem a pak ještě do sauny. V neděli jsem se vydal do Nymburka vylepšit si osobák a o tom píšu jinde.

7 komentářů:

  1. To je fakt pěkně malej a šikovnej blatníček.
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Advide, gratulace k výkonu, máknul sis pěkně a 10pod40 padla, takže fakt super :) Jen koukám na ty tvoje tepy při těch úsecích na dráze... Jen mě to zajímá, ale kolik máš cca maximum? Myslíš, že by to ještě šlo šroubovat nahoru?

    OdpovědětVymazat
  3. No já mám maximum nezjistitelné. :-) Vždycky, když zkouším test do maxima, tak je buď protivítr, nebo si vyberu špatný kopec, nebo se prostě nezmáčknu. Ale pokud budu brát maximum ze závodů, kde mám tepák, tak to je 184 tepů/min dosažených ve finiši.

    OdpovědětVymazat
  4. Protivitr neni vymluva na to vykousat se do maxima ;-)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud si vybereš na test moc prudký kopec, tak skončíš kvůli nohám a ne kvůli tomu, že bys to neudýchal. A pokud si vybereš dobrý kopec, al je protivítr, tak je to jako by sis vybral prudký kopec. A minule myslím ještě pršelo a padaly kroupy. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Vymluvy, vymluvy a zase vymluvy :-P :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 2 Advid: Naprostá pravda :) Souhlas, na zjištění aximálky to chce aby vše klaplo.
    2 Anonym: Vykousat se do maxima není problém, vykousat se na maximálku už ano :)

    OdpovědětVymazat