pondělí 13. června 2011

Týden 6. - 12.6.

V pondělí a úterý jsem byl v Praze na informatické konferenci, takže na sport nebyl skoro čas. Navíc jsem byl pořád takový nevyspalý po Czechmanovi, protože bylo pořád vedro a v noci jsem se spíš převaloval než spal. Nicméně bydleli jsme v hotelu blízko Šárky, tak by byla škoda ji neproběhnout. Je to tam fakt moc pěkné a i pěkný vlhký vzduch. Večer jsem ještě provětral gumy a byl s trochu proběhnout se Zuzkou její obvyklou trasu.

běh v Šárce byl super :)

Ve středu jsem byl plavat na přehradě. Bylo teplo, tak bez neoprenu a cca 1,4km. Měřit to není jak, tak jen odhad. Pak ještě na pohodu na mtb. Mělo pršet, tak jsem nechtěl vytahovat Kuotku. A taky že pršelo, i když to byl příjemný deštík.

Ve čtvrtek závod RUN-UP (viz níže) a pak ještě vyběhání po cyklostezce. Z vyběhání byl nakonec spíš fartlek, protože mě bavilo závodit s in-line-stama (jak je to správně?) a kočárky. :D V pátek nic, protože jsme zpracovávali přijímačky a bylo práce nad hlavu.

V sobotu jsem po dlouhé době zase dal delší výlet na mtb. Plánoval jsem jednou nebo dvakrát singltrek pod Smrkem a pak přes Jizerky domů. Jednou jsem ho projel bez újmy, dokonce už jsem pochopil, že když skáču, tak musím přenést váhu dozadu, jinak to vypadá takto: Druhý průjezd taky začal slibně, ale pak najednou rána a prd - zadní kolo se nějak rychle vyprázdnilo.:) No díra asi 8mm široká a to tmel nezalepil. Takže rozdělat a dát duši. Je to s tmelem docela prasečina, ale povedlo se. Jen jsem to nechtěl hustit na velký tlak, aby duše dírou neprolezla a nebouchla. Říkal jsem si, že dojedu do Hejnic na nádraží a pojedu vlakem, ale docela to jelo i na podhuštěném zadním kole a duše nejevila tendenci k opuštění pláště, tak jsem to dojel domů.

defekt

Navečer jsem si šel ještě zaplavat. Plánoval jsem 500TCV, 500K a 500K s packami. Ta technická cvičení budu muset dávat častěji, abych se konečně naučil tu levou ruku hezky zasouvat do vody. Ono to jde, ale jen když dýchám nalevo. Jakmile dýchám vpravo, tak se hezky zasouvá pravá ruka a levá plácá. Bohužel, s packami jsem dal jen 100m a už mě braly křeče do nohou. Náznaky byly už u předchozí pětistovky, ale tu jsem doplaval v pohodě. Před křečemi jsem utekl do vířivky. :-D Nakonec ještě sauna, kde bylo tentokrát jako po vymření.

Na neděli jsme s Michalem naplánovali společný švih. Sraz v 9:30 v Žitavě u Kauflandu. Pro jistotu jsem si to předem označil jako waypoint v GPSce, ale stejně jsem pak trochu bloudil. Ale za to můžou jednosměrky, ne já.:) Ale aspoň jsem se projel parčíkem. Musím teda říct, že na to, že byl Michal po závodě, tak mě docela prohnal. Hlavně tedy do kopců jsem cítil nohy. Místy trochu sprchlo, ale nic hrozného a zima nebyla. Ale byl neobvykle silný provoz a to i v malých vesničkách. Asi nějaký svátek či co. Po rozdělení v Žitavě jsem se tak ploužil, dokud mě nedojel kluk na biku, který jel z práce. Jeli jsme pak spolu až před Chrastavu. Ze začátku jsem se za něj schovával, ale zase pršelo a tak jsem to měl i se sprchou. Tak jsem radši jel vedle něj. z Chrastavy domů už jsem to dojel v pohodě.

3 komentáře:

  1. Teb bike je pro tebe snad zakletej :-). ale defekt rozhodně lepší než stehy na bradě že :-)).
    Jen tak mimochodem, jaký máš sportovní vrchol v této sezóně ? Svatba to je jasný :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jenom dodávám, že tentokrát jsem se neflákal a poctivě jsem tahal :D
    Provoz byl fakt síla, neděle po ránu a tolik aut jsem ještě v Německu nezažil. Každopádně i tak o5 super švih. IM

    OdpovědětVymazat
  3. Alda: Hlavní vrchol letos nemám. Asi fakt tu svatbu. :-D

    Stehy nebrat. V sobotu jsem si jen trochu odřel loket, protože jsem se nevešel mezi dva stromy. :-)

    OdpovědětVymazat