úterý 12. července 2011

Garmin - Quick Release Kit

Kromě Garmina samotného jsem si pořídil ještě Quick Release Kit, který umožňuje mít při plavání Garmina na ruce, pak ho připnout na kolo a pak zase na ruku na běh. Trochu jsem měl strach z toho, že ho při plavání ztratím, ale kdo se bojí, nesmí do lesa a navíc recenze poslední verze tohoto kitu vyzněla přiznivě. Navíc fakt není moc pohodlné pořád otáčet ruku a hlavně to kazí aerodynamiku. :-D Třeba na MammothManovi to ale moc poznat nebylo. :)

Tělo přístroje s adaptérem

Upravený řemínek

Zeshora to vypadá stejně

Zboku je ale poznat rozdíl

Rozdíl mezi původním uchycením a tímto je cca 7 milimetrů. Drží to pevně a jde to velmi ztuha zaklapnout a při sundávání je to to samé. U držáku na kolo to jde mnohem snadněji, ale také nehrozí samovolné uvolnění. Při běhu se to nijak neklepe a po chvíli o tom člověk ani neví, což je stejné jako u nošení Garmina bez této sady.

Držák na řidítka nebo představec

Nacvaknutý Garmin

3 komentáře:

  1. Taky jsi si mohl oholit ruce, když se chceš fotit :-)))).

    Ty naděláš, já mám garmina každý závod na ruce a vůbec mi to nevadí. Při sprintech stejně není čas sledovat budíky a na dlouhým mi stačí na kole sledovat tachometr a běh je klasika :-).

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda cihla. Ale zas budes mit levou ruku pekne namakanou...:-)

    OdpovědětVymazat