pondělí 21. května 2012

Týden 14. - 20. 5. - Trénujeme na Tour de France. :D

Krk je zase o něco lepší, ale běhat ani plavat nejde. Tak buším kolo. Tento týden to ale nebyla žádná velká intenzita. V pondělí jsem jel volné kolo na nízkých tepech s jedním kopcem. V úterý bylo hodně práce a odpočinek je taky potřeba, tak jen tahání gum. Ve středu volně, ale kopce s úsilím a dalo to 81km s převýšením skoro 1500m. Objevil jsem bezva krpál z Josefova Dolu nahoru na Maxov. A to když jsem se chtěl vyhnout jinému krpálu. Klasika. :-)

Ve čtvrtek jsem vyjel na výlet do Českosaského Švýcarska. Dalo to 150km se zakončením ve Varnsdorfu. Je tam pizzerie kousek od nádraží a kolo-friendly vlak odtamtud jede každou hodinu a asi budu tedy plánovat trasy s cílem ve Vanďáku častěji. Ještě jedna připomínková fotka.



A to původně na takhle dlouhou trasu vůbec nevypadalo. Z domova jsem si ji sice do Garmina nahrál, ale po pár kilometrech mi byla zima na ruce a tak jsem zvažoval zkrácení. Ale pak mě napadlo koupit si v Chrastavě u Vietnamců rukavice a přestože stály 15 Kč a byla to "univerzální" velikost, posloužily dokonale. Další vtipná příhoda se mi stala při cestě zpátky. Jedu a vidím pána na levé straně silnice a pejska na pravé. Pak vidím i vodítko přes cestu. V pohodně bych to dobrzdil, ale pán pohotově zareagoval a odhodil vodítko na stranu s pejskem. Pejsek se lekl a ztuhl hrůzou. :)

V pátek jsem zkusil vyběhnout na boso a stejně mě druhý den krk malinko bolel. Ale nohy už ne. To jen poprvé týden předtím, když jsem uběhl 500m. Večer zase gumy. V sobotu ráno jsem se probudil s kocovinou, protože jsme v pátek zapíjeli kámošova inženýra, můj svátek (dlouho jsme se neviděli), jeho narozeniny a ještě jeho potomka. Takže Morgani lítali. :) Já tedy odpadl už po 5 pivech a 3 Morganech, ale kluci pokračovali dál. No a kocivina se nejlíp léčí na čerstvém vzduchu, tak jsem se přidal k Zuzce a Báře na výlet s kamarády. Byla to taková nenáročná procházka na rozhlednu Kopanina a zříceninu hradu Frýdštejn zakončená pizzou v Malé Skále.

Kopanina


Frýdštejn


Cestou na Kopaninu chudinka Bára šlápla na drát od elektrického ohradníku, lekla se a vykvikla. No a protože jsem šel zrovna vedle ní, tak se mě pak asi hodinu bála a utíkala ode mě. Odpoledne jsem vyrazil na bika do podhůří Jizerek a kromě toho, že jsem si skvěle zajezdil, tak mi vyšel i super obrázek trasy.


 zelené peklo

hrál se hokej...

slintající drak :D



no a tabulečka :)

 A ještě taková zajímavost. Na intervalu.cz jsem se dočetl o knížce "Pište správně česky aneb poradna šílených korektorů". Na toto téma vycházel na zmíněném serveru seriál a ta knížka obsahuje díly z něj i nová témata. Považuji se docela dobrého češtináře a i když mám občas problém se "s" a "z" a pořád píšu "tak" a "pak", tak jsem nečekal, že v té knížce najdu tolik nových informací. Například to, že "umyté okna" je zvěrstvo jsem věděl, ale že "exspirace" se píše právě takto, protože je to od "ex-" a "spiros", to jsem netušil. A nebo, že pohroma může být živelní, ale ne živelná. To může být např. radost. Navíc je to knížka narozdíl od Pravidel českého pravopisu čtivá a vtipná. Jediný problém vidím v tom, že kdo bude psát opravdu korektně česky, bude za exota, protože to co se obecně považuje za správný tvar kolikrát správně není.

5 komentářů:

  1. No tak drak je naprosto vynikající!!! Já chci taky běhat obrázky ... hned si jdu projet svoje mapky jestli nenajdu nějaký poklad :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou zase historky :)) Nejlepsi byl vydeseny pes (chudak:) a elektricky ohradnik :)

    OdpovědětVymazat
  3. Renča: Tak se vyleč a běhej. :) Kolikrát si člověk říká, že neplánovaně toho moc pěkného vzniknout přece nemůže, ale ono jo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Az vyhorim uplne, prestehuju se na sever, mate tam moc krasne!

    OdpovědětVymazat
  5. Davide, zase me dostavas.. Obrazky jak na mistrovstvi sveta.. Mimochodem, jak jsem ti psal, fakt to je, neni to fajk:), mel by ses prihlasit! zazitky se snurou -- taky jsem driv podobny veci resil v terenu v prokopaku, ale od jiste doby tam behame navolno a kupodivu Deri se drzi naprosto vzorne za patama.. [je to bazlivka, celej ja:)].
    Uzdraveni krku zdar! 12:)

    OdpovědětVymazat