středa 23. května 2012

Prezi - Když vás nudí PowerPoint

Dnes jsem se na školení na téma "Efektivní prezentace na konferencích" dozvěděl o skvělém on-line programu Prezi. Powerpoint je docela dobrý, pokud je vaše prezentace lineární, ale pokud chcete jít do hloubky a zase zpět na původní úroveň, tohle musíte vyzkoušet. :-) Na kvalitu obrázků nekoukejte, bylo to dělané narychlo jako seznámení s ovládáním a tak.

Dvě ukázky:




Uznávám, že ukázky přímo na stránkách www.prezi.com jsou hezčí. :-)

9 komentářů:

  1. Ahoj Davide,
    chtěl jsem se Tě zeptat, jakým způsobem se budeš přepravovat do Otrokovic? Momentálně tenhle problém řeším, zatím jedu sám a to ať autem, nebo vlakem není nic extra. Nemohl bych se přidat? Jsem z Jičína. Díky za odpověď. Ahoj Pepa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pepo,

    no pojedu vlakem. ALe jestli ještě nemáš zajištěné ubytövání, m§žeš být na pokoji se mnou. Letos to udělali tak, že nešlo koupit jedno místo=postel v pokoji, ale musel jsem koupit celý 4lůžák a pak to odprodávat. Ale cena byla dobrá, tak kdybys chtěl bydlet přímo na startu, dej vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Davide, kolik ze mas jeste tech mist? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No je to sice 4lůžkový pokoj, ale s koly tak pro dva. Takže kdo z vás nechrápe? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vlakem říkáš? Člověče možná bych se přidal, ve společnosti to líp utíká (teda pokud by Ti ta moje nevadila) -> jede ten Tvůj plánovaný spoj přes Jičín? Já totiž nejsem moc sběhlý v přestupech a do těch Otrokovic jich je zrovna požehnaně :-). To spoluubytování bych možná uvítal (nechrápu!!! :-)) - i když ze soboty na neděli se může stát cokoliv ;-)) Ale pokud byste se s Majkem domluvili, tak bych možná parťáka na bydlení měl - kámoš od Třebíče pojede taky ...

    OdpovědětVymazat
  6. No koukám, že nejlepší spoj (jen s jedním přestupem) je v 9:44 z Liberce. Je to přes Pardubice a bude výluka, takže s koly to bude zajímavé. Ta část, co nejede vlak by se dala ujet (10km), ale s báglem a na galdách by to musela být dobrá cesta. Píchnout galdu před závodem bych fakt nechtěl. :)

    A přes Jičín to asi nejede. Kdyžtak mrkni. Pokud se ozve Majk, dám přednost jemu, protože ho znám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všiml jsem si, že vlastně všechny spoje na pardubice jezdí přes Starou Paku, dělám v Nové Pace, tak to je pro mě ještě jednodušší. Ještě je ve hře jedna eventualita -> známej jezdí pravidelně s kamionem do Slavkova u Brna, tak bych se mohl dohodnout s ním a tu poslední 100vku už nějak dojet, uvidíme.
    Jo, samozřejmě, když se spolu dohodnete tak to vůbec není problém ;-).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Majk mi nabídl odvoz autem a tím je to vyřešené. :) Tak se uvidíme až tam. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jasný, tak čus a dobrý ladění!

    OdpovědětVymazat