pondělí 30. července 2012

Týden 23. - 29. 7. - Ve znamení běhu

Tento týden jsem trochu zanedbával kolo a to hlavně kvůli pátečnímu závodu. Začátkem týdne jsem se ještě zotavoval po SK H.O.P. triatlonu a ke konci už jsem se zase šetřil před tropickou desítkou. :-) Fotky z triatlonu už jsou na webu a i na blogu. A příští ročník je 20. 7. 2013. :-)

V úterý jsem na dráhu šel prošťouchnout běžecké trubky a na to jaké bylo vedro, tak to nebylo úplně špatné. Poprvé jsem si s sebou vzal pití a bylo to bezva. Nevím, proč mě to nenapadlo dřív. :) A bylo takové vedro, že přišla vhod i dvacka, kterou jsem vzal jen pro všechny případy. Padla na další pití. Po tréninku jsem vyklusal na fotbalovém hřišti. 

Ve středu jsem běhal stovky podél přehrady a vznikl kiwi anorektik. Navečer jsem byl ještě plavat a večer jel se známým do Jizerek. Cestou na Maliník jsme potkali další dva bikery a tak jsem pak jeli ve čtyřech. Na chvíli jsme si s Břéťou vyměnili kola a ten jeho hardtail jel jako střela, ale taky pěkně drncal. :)

kiwi anorektik

Ve čtvrtek jsem byl na thajské masáži a už víckrát nepůjdu. Trpěl jsem jako pes. :) Večer jsem se byl vyjet na silnici, abych zjistil, jestli po té masáži budu moci vůbec v pátek běžet. Mohl a bylo to bezva.

V sobotu odpoledne jsem byl zase plavat, ale bez neoprenu, protože byla teplá voda a než bych se do něj nasoukal, upekl bych se. Během plavání začalo lejt a bylo to jako plavat v záplavě diamantů. Fakt pěkný. Na neděli bylo v plánu kolo, ale celková únava, proměnlivé počasí a Zuzčiny narozeniny ho odsunuly na další týden. :-) Tak jsem jen doběhl do Jablonce na sraz a kamarádkou běžkyní a s tou jsme běželi přes Břízky do Jindřichova a zpět.


3 komentáře:

  1. Tak tohle je GPS obrazek roku a vybarvenej naprosto super :))

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto libovej obrazek... muzu zaradit do sbirky?:) jsem tvuj fanousek!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně že můžeš.

    Díky. :)

    OdpovědětVymazat