úterý 13. listopadu 2012

Další plavecká videa

Tak tu máme další přísrůstek do videogalerie. :) S Danem jsem byl domluvený na půl osmou večer. Ale Dan nikde, tak jsem požádal sympatickou plavkyni, která nevypadala, že plave na čas, jestli by mě natočila a souhlasila. Dana jsem potkal při odchodu a strašně se divil že už je osm a že na to prý přes víkend zapomněl. :-) Tak jsem vlezl do vody znovu a dílo se podařilo.

Mají tam nové cedule. Místo "Kondiční plavání - příchozí" je tam nově "Kondiční plavání - dráha pro příchozí dobré plavce" Takže nevím, kam teď budu chodit plavat. :D


No a doma po nahrání videí na youtube mi to nabídlo kromě očekávaného tagu "water" i tag "funny", což mě dorazilo. To už i blbej youtube pozná, že neumím plavat? :)


Videa s popisem opět zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat