středa 11. prosince 2013

Dresdner Stollenfest - opět rekordní štola. :)

Tento týden jsem toho moc nenaběhal a nechal nohy se pořádně zotavit z dvou delších běhů, kdy jsem sotva doklopýtal domů. Liché dny jsem cvičil a v úterý jsem byl v sauně. Ve čtvrtek jsem se byl proběhnout v minimuskách a v pátek ve sněhové vánici jsem dal takové kolečko, které často neběhám, protože je část po silnici spojující Liberec a Jablonec a někdy je tam docela provoz. Ale měl jsem blikačku vepředu i vzadu a reflexní vestu, tak jsem se nebál. Skočit do příkopu jsem byl připraven, ale nebylo to potřeba.

V sobotu ráno jsme jeli s bráchou a jeho ženou do Drážďan na Stollenfest. Trochu po nákupech, ale hlavně se podívat na obří štolu. Lidí tam bylo mraky, ale ke štole jsem se dostali, vyslechli si skoro hodinový proslov mistra pekaře, Stollenmädchen, nějakého startosty či co a dalších tří lidí. Pak byla slavnostně odhalena obří štola, ve které byl asi 130 litrů rumu, 30 kilo rozinek a podobně a pak se štola vydala do průvodu, který končil na Altmannplatzu. My průvodu nadběhli, ale náměstí se tak zahustilo, že se nám ke štole protlačovat nechtělo a věděli jsme, že je tak sladká, že bychom ji museli mít na třetiny. Tak jsem koukli v obchoďáku, co si naježit a pak si dali kafe a dortík v kavárně a jeli domů. Jo a v obchoďáku Karlsněco jsme dostali od Santy mandarinku. :)

Byl to moc pěkný výlet, který nám kazily jen davy Čechů stojící frontu na záchod zdarma a další Češi, co si v kavárně vybalí řízek, jako by se nechumelilo. Kdyby si dali aspoň to blbý kafe... Všechny fotky ze Stollfestu zde.


mistr pekař (?)

proslov

obří nůž

obří štola

V neděli jsme běželi s kamarádem takový středně dlouhý běh. Musel být brzo doma, tak jsme to nenatahovali. Doprovodil jsem ho pod okna, oběhl si přehradu a zamířil domů.


Žádné komentáře:

Okomentovat