pondělí 2. prosince 2013

Čtyři piva a tři zelené

Tak jsem začal zase trochu běhat. Pondělí bez běhu, byl jsem cvičit. A už se zase naučili ptáčci chodit na krmítko. :) V úterý jsem dal lehký výklus a odpoledne saunu.


 
sýkorka

Ve středu opět "jen" cvičení, ale ta hodina a půl mě docela zničila. Ve čtvrtek trochu rychlejší běh (tempo 4:52) po cyklostezce. V pátek zase konečně přestala bolet lýtka z minimalistického v běhu z předchozího týdne a zase jsem v minimuskách nich vyrazil. Nohy bolely už po čtyřech kilometrech, tak jsem to neprotahoval a odběhl jen necelých sedm kiláčků. A večer zase do sauny. Po sauně s kámošem na pivko. V klasické hospodě jsem nebyl snad rok a bylo to bezva. Až na ten smrad.

Na sobotu jsem zorganizoval společný běh s kluky z Endomonda a řešili jsme, jak zjednodušit domlouvání na společný běh. Vznikla z toho konference popsaná o článek níž. Společný běh byl na pohodu, jen to slunce zase svítilo jinde, než jsme byli my. :-) A hodil by se nám nějaký šikovný prostřihávač cestiček. :)


 
Odpoledne jsem přemýšlel, jak to doma vyřešit s hrazdou. Sice by šla nějaká navrtat do stropu, ale ta by stálo okolo 1200,- a teď jsou jiné priority. Tak jsem úplnou náhodou objevil ve sklepě tuhle možnost. Jen musím pořídit ocelovou trubku, protože tahle dřevěná by při jiném úchopu praskla.

sklep gym :)

A v neděli  opět nějakou dobu plánovaný běh. Pracovní název "Tři zelené" je docela výstižný. Opravdu se běží přes tři zelené turistické značky. Stoupání na Rašovku bylo ještě dobré, i když trochu sprchlo. Sice svítilo slunce, ale zase jinde než na mě. :) První klesání bahnem a sněhem jsem ustál bez pádu. Pak kousek po rovině a zase zpátky nahoru na hřeben. Malinké kufrování (zelená značka neseděla s mapou) a po chvíli jsem vyběhl zase kus pod Rašovkou. Pak dlouhý kopec nahoru pod Javorník a odtamtud zase sešup po trase bike maratonu Okolo Liberce do údolí a po chvíli jsem byl na silnici v Hodkovicích. Pak už mi to moc neběželo. Nějak jsem se kododrcal do Liberce do Doubí na autobus, ale kdyby jelo nějaké auto pomaleji, skočím mu do kufru. :) Doma jsem se najedl a padl na dvacet minut do komatu. :D


Tři zelené


1 komentář:

  1. co sa tyka hrazdy, mna vysla domaca na par eur (uz sa nepamatam kolko som dal za trubku) - urcite ovela ovela menej ako nejakych 1200 czk. dal som si spravit dva drziaky - kus pasoviny s navarenou polovicou vodovodnej rurky, kazdu som nasrouboval na jednu stranu chodby a do nich sa normalne len polozi hrazda. netreba to nijak upevnovat, ako sa na to zavesis vlastnou vahou ju zafixujes, mam na nej dokonca zavesene aj gymnasticke kruhy a uplne bez problemov. ak chces napis mi na basskaktus@gmail.com a poslem ti aj nejake foto ako to vyzera :)

    OdpovědětVymazat