úterý 3. června 2014

Týden 26. 5. - 1. 6.

Tento týden se nic zvláštního nestalo, jen nemůžu běhat ani moc chodit, takže to bude velmi stručné. :-)

V pondělí jsem vyběhl zase s Aischou, které se vůbec nechtělo. Pořád si lehala a "číhala" na cizí psy, což normálně nedělá. Takže i v lese byla chvíli na vodítku, protože jsem se pro ni nechtěl každou chvíli vracet. Odpoledne po návratu z práce vyšlo najevo, že jí bylo nevolno.

čekání na dokončení strečinku

V úterý jsem si zacvičil a ve středu se vydal na konečně další pořádný běh. V plánu byl jen Císařák, ale bylo krásně teplo, ale ne dusno a všude vlhko a mlha a tak mi to nedalo a vyběhl jsem si ještě na Prosečský hřeben. Cestou na Císařák jsem předběhl pána s holemi a cestou dolů jsem ho zase potkal. Tak jsem doufám, že tam nechtěl být to ráno první a já mu to nepokazil.

Ve čtvrtek jsem se vydal na kožní se svým neustále odkládaným a doma léčeným kuřím okem, které se ukázalo býti bradavicí. Rovnou mi ji vyřízli a pak jsem provozoval jen jednoduchý strečink.

strečink :-)

Pajdat s tím trochu šlo a je to pořád lepší a lepší, ale na delší cestu do kopce ke Katčiným rodičům jsem si vzal raději trekové hole. Teď už i skoro bez bolesti chodím a venčím. A nemůžu si vynachválit Hemagel. Opravdu se to hojí rychle a za pár dní už možná vyběhnu.

4 komentáře:

  1. ..."za pár dní už možná vyběhnu" ... a co Silva ???

    OdpovědětVymazat
  2. ...;)... urcite vybehni.. zadny mozna..!
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to máš omluvu, s rozřezanou nohou se běhat nemusí, stejně jako posilovat s břichem (viz Jitčin blog). Jen nech tkáně srůstat.

    OdpovědětVymazat
  4. Cau, tys tu Silvu nešel? Co to? Myslel sem, že to máš jako vrchol jara. IM

    OdpovědětVymazat