pondělí 15. září 2014

8. - 14. 9. - Odpočinek

Co se týká odpočinku po maratónu, s tím nemám problém. Jen tak vegetit a ležet mě baví. I když ne nějak dlouho. V pondělí jsem si tedy nechal úplně volno. Uvařil jsem si poprvé pohanku a to hned výborný recept odtud.


V úterý bych měl taky volno, kdybych ve středu nejel na konferenci, která byla až do pátku. Takže bych přišel o posilovací trénink a to jsem nemohl dopustit. :) Ale zase jsem byl v sauně. Tam tedy strašně smrděl bazének, protože před námi to měl rezervovaný FC Slovan Liberec. Kopačky se v sauně očividně chovat neumějí a nějaké sprchování po výlezu z potírny je jim cizí. Tak jsem napsal maila na jejich vedení a jestli to nebude příště lepší, asi mě jejich fanoušci umlátí čepicema, protože si to nenechám pro sebe.

Volno tedy zase až ve středu. Ve čtvrtek jsme se s kamarádkou byli proběhnout v okolí Poděbrad a i když volně, dalo to nakonec 17 km. Součástí programu byl i výlet do Kutné Hory, kde se mi moc líbilo. Sice pořád pršelo, ale to nám uvnitř katedrály nevadilo.

chrám Svaté Barbory

V pátek opět trénink a překvapivě nebyly nohy (kromě asi 250 dřepů), ale všechno možné. Nejvíc se mi líbil cvik dragon walks. A tak tricepsové tlaky na lavičce, kde druhý držel nohy, aby to nebylo tak lehké. Ruce cítím ještě dnes. :)


druhý cvik

V sobotu jsem zase vařil a měl jsem k tomu pomocníka. :)

pomocník v kuchyni

Odpoledne jsem se byl podívat na kamarádku z konference a jejího muže na Jizerskou 50 RUN. Trasu si chválili, tričko taky pěkné, tak si to možná za rok zaběhnu. :-) Spojil jsem to s procházkou s bráchou a trochu si pojezdil s kočárkem. Stihl jsem vyfotit i dva kamarády, ale jen zezadu.


V neděli jsem ráno vyběhl a po chvíli mě dohnal déšť. Pak zase chvíli nepršelo a tak pořád dokola. Pršelo s přestávkami celý den a bohužel i odpoledne na tréninku, ale po chvíli jsme na déšť zapomněli. :) A máme bezva společnou fotku. Jen nás mohlo být víc.

Seberevolta Liberec

Na Baroku jsem chytil slinu a přemýšlím, co bych si tak zaběhl dalšího delšího. Ideálně tak 70-80 km, víc zatím ne. Hledal jsem i v německé ultra termínovce (http://statistik.d-u-v.org/calendar.php), ale všechno je docela daleko. takže to zatím vypadá na Horolezecký krosmaratón. O ŠUTRu vím, ale je to docela z ruky. Ideální by bylo něco za hranicemi, ale to bylo už na jaře. :)

 

1 komentář:

  1. Díky za motivační video, doporučuji na youtube "baristiworkout". Ať se daří.

    OdpovědětVymazat