pondělí 13. října 2014

Týden 6. - 12. 10. - Bootcamp - nejsem v kondici.

Po běhu na Smrk na mě sedla běžecká lenora a vyběhl jsem až ve čtvrtek. Ale protože jsem zmeškal nedělní trénink, vynahradil jsem si to v pondělí. Zátěžová vesta je teď můj nejlepší kamarád. :) Cvičil jsem s ní i ve středu, ale teď si dám oraz, aby si tělo zvyklo. V úterý jsem si byl jen lehce zaplavat. Ve čtvrtek se mi taky běhat nechtělo, ale už by to byla ostuda, tak jsem vyběhl a odměnou mi byl krásný východ slunce nad Veseckým běžkařským areálem. Odpoledne jsem byl poprvé tuto sezónu ve školní sauně a paráda.


V pátek byl kratší mírnější trénink nohou pro ty, co nestíhali domluvenou večerní výměnou lekci bootcampu. Zúčastnil jsem se obou tréninků. Nohy v lesoparku dobrý. Jak to bylo volnější, tak jsme si udělali takový freestyle trénink. :)


dřepy se zátěží

Prozřetelně jsem si vzal minimusky (snažím se v nich hodně chodit i mimo běh a v pětiprsťácích to samé) a pak na bootcampu se to hodilo. Bootcamp je cvičení vycházející z výcviku americké armády. Jde o kardiotrénink se silovými prvky. My začali asi 1,5 km během, pak každý pět shybů, zbytek dřepoval. Pak protažení, běh zpět a angličáky na čas. člověk v kondici by měl udělat min. 60 angličáků za tři minuty. 61 udělal nejnamakanější kluk od nás ze Seberevolty. Já jen 38. Následovalo běháníi, skákání a lezení do a ze schodů. Potom jsme běželi a každou chvilku zastavili a posilovali (na jednom místě minutu kliky, pak břicho, pak triceps atp). Nakonec už jen závěrečné protažení. Měli jsme toho dost. :) 

A nakonec fotka s lanem, na které nedošlo. :)

Po tréninku byla noc ještě mladá, tak jsem vyrazil na geocacherský sraz, kde jsem potkal autory mnoha kešek, které jsem našel, pokecal o našem koníčku a viděl spoustu krásných geocoinů (velké mince, které původně měly putovat, ale protože se kradou, tak většinou neputují). A taky jsem si dal obří porci topinek. :)

V sobotu jsem byl s kámoškou v Jizerkách. Cestou z Bedřichova jsme trochu bloudili, ale pak už to bylo dobrý. Akorát nám ani jednomu nedošlo, že se jede Nova Author Cup a tak jsme se od Blatného rybníku až nahoru nad Kristiánov tiskli ke straně. :)

sedlo Holubníku

Šla tu smrtka. :)

V neděli jsem se pěkně proběhl po Jizerkách. Z domova do Lidových sadů, na Dračí vrch, pak dolů do Oldřichova, zase nahoru na Oldřichovský špičák (tam byl ku*va kopec :-) ) a pak dolů do Větrova a Frýdlantu. V Penny cola a dva banány a honem na vlak. Snad poprvé jsem si vzal suché triko na převlečení a bylo to bezva

Liberec z Horních Kateřinek

geologická stezka u Větrova

iThinkBeer

Jizerky...

Frýdlant


A na závěr perlička a zároveň takové potvrzení, že jde běhat a posilovat zároveň. V příspěvku z minulého srpna jsem psal o snížení váhy ze 77 na 74 kg a dalším cíli mít "buchtičky". Obojí se povedlo a od té doby jsem se nevážil. Až teď v sobotu. Buchtičky mám pořád a vážím 78,7 kg. Čtyři kila svalů za rok mi přijde jako nesmysl, ale bylo to po vyprázdnění, takže něco tam asi přibylo. :)

No a ještě další várka jídel. :)

pondělí - quinoa ze zeleninou

úterý - obalovaná brokolice a gulášová polévka - Ánanda

úterý - čočka na kyselo - Ánanda

středa - těstoviny se zeleninou a tempehem

pátek - fazole se zeleninou a tempehem
(na tempehu teď trochu ujíždím. :)

sobota - hummus - svačina na výlet

Žádné komentáře:

Okomentovat