úterý 7. října 2014

Sršáňův běh na Smrk

V pondělí jsem měl volno. V úterý jsem se proběhl a večer si byl zaplavat. Minule jsem to nějak přechválil, protože mě po pár bazénech začalo bolet rameno (vazy). Tak jsem plaval víc prsa a postupně to odeznělo. Taky jsem koupil dýni na čtvrteční filmový večer a myslím, že se mi docela povedla.


Ve středu jsem učil do večera a tak jsem nestíhal trénink se Seberevolťákama a musel sám do gymnastické haly, kam jsem chodil minulou zimu. Ale tam je to taky prima. A ono to teplo je na klouby stejně lepší. Ve čtvrtek ráno jsem se byl zase proběhnout. Byla hezká mlha a docela teplo, ani ne vlezlo.


V pátek mělo být krásné počasí (a taky bylo) a tak jsem si vybral den dovolené a šel hledat kešky. Večer ještě trénink a pak už jen těšení se na závod. :)

Účast na tomto běhu jsem dlužil kamarádovi Danovi. Ani nepamatuji, kdy jsem běžel naposledy něco rychlého a nebo do kopce. Ale musel jsem. :) Jel jsem vlakem s Martinem a Janou a v Novém Městě pod Smrkem jsme se přidali k velké skupince běžců a ta nás dovedla na místo prezentace. Potkal jsem tam spoustu známých běžců a tak byla fajn atmosféra. Pořídili jsme nějaké předstartovní fotky a pak se vydali na asi kilometr vzdálený start.

Já s Janou a Martinem

V cca 11:10 jsme odstartovali a dopředu jsem se nehnal. Začínalo se totiž kopcem, na necelém druhém kilometru bylo kilometrové klesání a pak už jen do kopce. Bylo to celkem pozvolné, ale občas i prďáky. Od startu mě každou chvilku do prudkého kopce předběhla jedna malá namakaná závodnice a já ji pak zase předběhl v mírném kopci nebo na rovině. Nemít dlouhé nohy, nemám šanci. :) Od cca 5. km byla pořád za mnou, ale jen tak 200 m. Občas mě píchalo pod žebry, pak jsem to zase rozdýchal a druhá půlka už byla v takové stejné, ne úplně komfortní zóně. Ale úplně kousat se umím jen na posledních stovkách metrů. Cíl byl nahoře na rozhledně, takže v poslední fázi závodu přišly ke slovu ruce. V podstatě jsem to vyručkoval. :-D

profil (v tomhle měřítku vypadá děsivě :D)

nahoře byl cíl

V cíli byl k dispozici ne moc dobrý čaj a po jeho vypití jsem ještě se Standou a Davidem vyklusali přes Tišinu a Streitův obrázek zpátky. Ke konci jsme ale zakufrovali a museli přelézat plot a brodit potok. :)

seběh Nebeského žebříku

Asi poslední letošní "letní" fotka Jizerek.

Ok, tahle je poslední. :)

Po doběhu jsem byl lehce vyšťaven, protože jsem na těch celkem 20 km měl jen ionťák na pátém kilometru a cílový čaj a přestože 10kilometrový výklus byl skoro celý z kopce, tak už moc nebylo z čeho brát. V zázemí závodu ale byla hrachovka! Konečně ne guláš, párky apod, ale hrachovka. A moc dobrá. Ne, že by se na ní dalo něco zkazit. :) K tomu Birrela a pak se Standou do Liberce. Doma osprchovat, najíst a do postele. Spát se mi nechtělo, tak jsem si četl a pak vstal a bylo mi fajn. Večer jsem šel ještě na kešky. :)

V neděli jsem jel s kamarádkami na vodu. Krátké vzdáleností, ale spousta legrace. :) Jeli jsme z Malé Skály do Dolánek a občas jsem musel do vody a táhnout loď. A už ve vlaku jsme vynalezli nové pití - burnet. Burčák s citrusovým fernetem. :-D

dvě posádky

Moc mi to nesluší, ale lepší fotku nemám. :)

svačina

burnet

pohoda



No a tady to končí. Koho by zajímalo, co tak jím během veganské výzvy, ať kouká dál. :) Fotím vždy jedno jídlo denně. Někdy moje, někdy v restauraci, někdy mlsání.

středa - koláč a bábovky z Ánandy

čtvrtek - šopák

pátek - pizza v restauraci U Zeleného stromu

sobota - eintopf
(brambory, řepa, brokolice, mangold, mrkev, celer)

neděle - nepovedená bábovka (ale byla dobrá)

A vyzkoušel jsem tempeh a natto. Tempeh mi chutnal moc a natto... No šlo to. :)

4 komentáře:

  1. Ta dýně to jsi akt dělal sám? To není stažený obrázek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt sám. Vygooglil jsem hezké obrázky, trochu to upravil, namaloval lihovým fixem, vyřezal malým nožem a fix umyl benzínem. Bylo to snadné. Tady jsem čerpal inspiraci.
      http://molempire.com/2011/10/18/18-inspirational-pumpkin-carvings-for-halloween/

      Vymazat
  2. Ten kopec je slušnej v jakémkoliv měřítku! :-) Tak Eintopf bych si dal také, mňam! :-)

    OdpovědětVymazat