pondělí 3. listopadu 2014

Odpočinek po Janově

Minulý víkend byl pěkně záludný. Závod mi sice dal zabrat, ale jak jsme pak řádili na chatě, celý víkend ve mě zanechal takový dopočinkový dojem. Pondělí jsem sice nechal volné, ale v úterý jsem natěšený na výlet na Ještěd zaběhl deset kilometrů po cyklostezce nezvykle pod 5 min/km, pak šel na seberevolťácký výlet na Ještěd, který se mimochodem velmi vydařil a je z něj i video. Po výletu jsem stihl saunu s kamarádem a večer ještě pizzu s dalšími kamarády. Tam jsem si dal jen polévku a doma si udělal bramboráky. Nějak mi zachutnaly. :-) Svátek jsem tedy využil na maximum.

Seberevolta na Ještědu

Ve středu večer ve 21 hodin se mi najednou chtělo běhat, tak jsem šel. Ani nepamatuji, kdy jsem naposledy běhal večer, tak to byla příjemná změna. A poslední běh byl v pátek, a to už jsem cítil, že to nějak nejde. Do toho bylo dvoje posilování - čtvrtek vršek a v pátek brutální nohy, které cítím ještě teď. :-) Zase jsem si pozdě řekl "dost".
Židovský dům

kousek pod ním

A v pátek na běhu se mi povedlo zase hodit tygra. Kámen schovaný pod listím spolu s mou neostražitostí způsobil, že mám odřené obě dlaně, koleno a naražený palec u nohy s modrým nehtem. Ale po chvíli jsem to rozběhal a nebolelo nic. Jen s těma krvavýma rukama jsem běžel ještě asi 15 km. Ale zase jsem našel docela těžkou kešku. Je bezva, když jste propocení a máte 20 minut luštit rébus. :-)

V sobotu jsem lenošil s bolavýma nohama a jen na chvilku šel na kešky. Tématicky jsem ulovil kešku "Území nemrtvých". :) V sobotu výlet v okolí Oldřichova s vlastnoručně upečenou dýňovou buchtou.

dýňová buchta

 les

kousek pod Oldřichovským Špičákem

Příští týden jedu na konferenci, tak si pořádně odpočinu během ní. Je to jen na dva dny a tak si věci na běh neberu.



A poslední várka jídel.

pondělí - pečené brambory s fazolkami


úterý - dýně na cibulce a pečené batáty

středa - čočková kaše

MISSION COMPLETED :)

4 komentáře:

  1. Aaaa, koukam, ze s postupujicim podzimem se na svetlo sveta opet dere 'mela-babka-ctyri-jabka'.... :-).

    OdpovědětVymazat
  2. čočková kaše vypadá spíš jak hrachová kaše a nevypadá děsně nevábně. Ale určitě chutnala mnohem lépe než jak vypadá :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to možná vlastně byla hrachovka. :) Ony luštěniny obecně nevypadají extra lákavě. :)

      Vymazat