pondělí 8. prosince 2014

Týden 1. - 7. 12. - Divočina

Na pondělním běhu jsem zakulatil počet nalezených keší na 500 a zároveň vyzkoušel batůžek. Protože je z důvodu opravy stále zavřená gymnastická hala, byl jsem si poprvé omrknout fitko Power Fitness v Plaze. Mají tam pěknou bytelnou konstrukci na street workout, stálky, míče, švihadla a další pomůsky a je tam příjemné šero. Líbilo se mi tam, ale hala v Aréně je lepší. Hned po tréninku jsem šel na badminton, který jsem dlouho nehrál. Napsal kamarád, že mají volné místo, tak proč toho nevyužít. Zahráli jsme si pěkně - 3:3 na sety. Bylo to hodně vyrovnané a pár pěkných dlouhých výměn.

V úterý mě od rána bolelo pravé rameno a já si říkal, že jsem to asi přehnal s kliky a až odpoledne mi docvaklo, že to je z badmintonu. :) Byl jsem jen v sauně a jinak odpočíval. Ve středu jsem si jen zacvičil doma.

Na čtvrtek jsem se už pár dní těšil, protože jsem se asi 14 dní zpátky přihlásil na závod Noční divočina a jeho propozice vypadaly lákavě. Šlo o takovou hurá akci, kde se startovalo otevřením dveří vlaku v Hejnicích, každý se navigoval sám a jako důkaz proběhnutí jsme měli pořídit selfie ve vlaku, Ořešníku a Holubníku.

předzávodní atmosféra ve vlaku

Jak už jsem zmínil, běželo se z Hejnic a to po červené stále výš a výš až na Ořešník. Už cestou hodně foukalo a nahoře na Ořešníku to bylo úplné peklo. Představte si tuhle vyhlídku v noci, silném vichru a v obležení desítek závodníků. Kousek pod vrcholem jsem si říkal, že se na to vykašlu, protože jsem se fakt bál. Ale nakonec jsem se tam doplazil, pořídil fotku a rychle se plazil zase dolů. :)

Ořešník

na Ořešníku

Zbytek závodu už byl oproti tomu čajíček. Čelovka sloužila dobře, malinko jsem si zaběhl u Štolpišského vodopádu, ale hned jsem se vrátil. Pak se stoupalo až na Žďárek, resp. sedlo Holubníku. Cestou na Holubník jsme s kolegou trochu zakufrovali a museli jít lesem. Červená značka se totiž nenápadně odkloňuje a v té tmě nebyla odbočka vidět. Na Holubníku jsem pořídil další fotku. Tady taky foukalo, ale byl jsem rád, že už to bude skoro pořád z kopce.

na Holubníku

Z kopce ano, ale byl to hodně členitý terén, takže postup nebyl nijak rychlý. Kousek od Ptačích kup jsem zase málem běžel špatně (minule na výletu s kamarádkou). Zrovna probíhala oprava dřevěných schodů a místo nich byla bahnitá klouzačka. Pak jsem vyběhl na asfaltku a po ní doběhl až na Hřebínek. Z něj po zelené směrem na Černou nisu. Tam jsme měli doběhnout po zelené značce, ale několik nás špatně seběhlo na asfaltku vedoucí na Novou louku a až u Gregorova kříže jsme odbočili zpátky na trasu.


Už v propozicích bylo uvedeno, že kdo se vykoupe v přehradě, bude mít půlhodinovou bonifikaci, pokud navíc pořídí selfie v přehradě. Pár dní zpátky jsem to považoval za nerozum. Ale v den závodu bylo od rána krásně teplo, šusťákovku jsem měl v batůžku a tak jsem po cestě došel k rozhodnutí se smočit. Běžci přede mnou mi čelovkami označili ke koupání vhodné místo a tak nebylo co řešit. Navíc mi řekli, že vzduch je o tolik teplejší, že po vylezení z vody je to pohoda. A bylo to tak. Voda moc teplá nebyla, ale venku to pak bylo prima. Jen trochu křeče při nandávání ponožek a zavazování tkaniček. :-D

koupačka :)

Křeče jsem měl trochu už předtím. Ale při běhu mi to vadilo až na posledních asi sedmi kilometrech. Nejhorší byla křeč do zadní strany stehna nad kolenem. Kus za přehradou jsem předběhl několik běžců, ale jinak jsem skoro celou trasu běžel sám. Poslední dlouhý seběh už jsem se těšil na doběh, teplo a pivo. V klubu Had, kde byl cíl, jsem se nahlásil panu zapisovači a hurá za zábavou. Nejdřív kofolu, pak pivo a čaj a pak další piva. :)

 ithinkbeer :)

Po převlečení jsme probírali závod a nástrahy trasy a pak i trochu trsali. Takhle vypadalo lákání organizátorů na afterpárty:

Na čtvrteční večer po doběhu je připravená opravdová pecka! Představí se nám současná špička taneční hudby světového formátu a nebude to nikdo jiný, než slavní Bukkake Brothers&Sister !!! Připravili si speciální rehabilitačně-taneční set poskládaný z největších hitů tohoto i minulého tisíciletí...

Bukkake Brothers&Sister

V pátek jsem zase odpočíval. Ale zato jsem si udělal výborný oběd. Tavenýr obalovaný v hrašce s domácíma hranolkama. :)

delikatesa

Odpoledne jsem vyrazil do Prahy na Koloběh a po návratu jsem byl v neděli lovit městské kešky v Jablonci a odpoledne na tréninku se Seberevoltou



3 komentáře:

  1. ...to koupání je fakt divočina :-) ...a opět jsi mě nezklamal veganskou kuchyní - vždy se "tady" dozvím něco nového - třeba "tavenýr"...
    měj se fajn!
    R.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem vyzkousela ty brownies, o kterych jsi nedavno psal. Naprosto super! :) Mnam.

    OdpovědětVymazat