pondělí 22. prosince 2014

Týden 15. - 21. 12. - Zase běhám. :)

Tedy ne, že bych minulé týdny neběhal, ale prostě to nebylo ono. Bylo to takové líné, venku hnusně, chuť nebyla a tak. Ale POP* se blíží a kdo neběhá, nedoběhne. :) V pondělí jsem měl volno, protože mi pokus o Mordor dal docela zabrat. Měli jsme v práci vánoční besídku s kytarou a zpíváním. Bylo to moc povedené.

Petr válí. :)

V úterý jsem už ale statečně :) vyběhl a večer se byl ohřát v sauně. Ve středu jsem byl cvičit a ve čtvrtek zase běhat. Večer pak byla další, už poslední besídka. Tentokrát s ostatními doktorandy. Taky se povedla. V půl čtvrté ráno jsme jeli domů taxíkem z diskotéky.Měl bych se nechat ostříhat. Na té fotce vypadám jako Václav Klaus zamlada. :)

doktorandská besídka - pevné jádro. :)

V pátek ráno mě bolela hlava, tak jsem se šel jen projít na kešky. Liberec už mám skoro celý vylovený, tak jsem lovil v Jablonci. Odpoledne jsem se byl podívat na posledním letošním seberevolťáckém tréninku. Ale spíš opravdu jen podívat, protože mě ještě všechno bolelo ze středy. Asi to bylo to špatnou besídkovou životosprávou. :)

liberecká Seberevolta (část)

blbnutí na hrazdě

V sobotu jsme byli s Pájou na výletě. Šli jsme z Oldřichova přes Poledník a Bílou Kuchyni do Hejnic. Něco trochu padalo, ale jen chvíli a nahoře bylo sucho. Výlet to byl moc pěkný. Potkali jsme i pár dalších turistů, ale moc ne. Zato jsme viděli dvě srnky. :)

Poledník

zima v Jizerkách (kousek od Bílé Kuchyně)

na Bílé Kuchyni

Malý Štolpich

Hejnice

Na neděli jsem si plánoval dlouhý běh a pořád jsem čekal na nějakou pěknou předpověď počasí. Ráno pršelo, tak jsem měl radost, když jsem jel z města a vysvitlo sluníčko. Tak se doma obleču, vyběhnu a po kilometru začalo pršet. Po dalších dvou přestalo, ale suchý už jsem nebyl. Klasika. :) V Chrastavě jsem si dal dva banány a běželo se mi dobře. Ale na cca 23. přišla těžká krize a nebýt tam večerka, možná to jen dojdu. Cola, musli tyčka a mandarinka mě postavily na nohy, ale bylo to fakt hnusný. Možná to bylo Paralenem, co jsem si vzal dopoledne na bolavý zub. Normálně nezobu, ale zub fakt bolel. Do Hrádku jsem doběhl relativně v pohodě, ale vlak mi ujel před nosem a tak jsem se byl ohřát v Penny a rovnou si nakoupil. Hrášek, Bebe Dobré ráno a slané mandle. :)

Vyhlídka na Bílý Kostel

kdesi v lese

 
po doběhu :-D


*Partyzánský oběh Prahy

Žádné komentáře:

Okomentovat