neděle 28. prosince 2014

Týden 22. - 28. 12. - Zuby, pohroma huby.

Partyzánský oběh Prahy (dále jen POP) je tak výjimečná událost (běžecky i společensky), že jí vyčlením samostatný zápisek. Ten příští. :)

V neděli mě začal bolet zub. Nechtěl jsem se trápit přes Vánoce a tak jsem hned v pondělí naběhl k zubaři. Bohužel jsme se netrefili a tak v úterý repete. Ale i tentokrát jsme byli vedle a až ve středu ráno na běhu jsem zjistil, který to je. Teď už to bylo na 100%. Naštěstí jsem cítil jen tlak a ne bolest. Na pohotovost jsem ale šel stejně. Jenže přede mnou bylo asi 12 lidí a to bych tam byl do večera. Tak jsem to odložil. Běh jsem si tedy moc neužil a jen doufal, že bude líp. A až do pití piva po POPu bylo. :-)

Takhle to snad nedopadne... :)

Ve pátek jsme byli s Pájou na výletě a ke konci začalo hustě sněžit, tak jsem si říkal, jak to asi vypadá v Praze. Výlet byl ale bezva. 




Posilování samozřejmě taky nechybělo. Ve čtvrtek jsem dal 100 dřepů a přestože to není moc, tak jsem to v sobotu na oběhu cítil. Naštěstí jen při chůzi. Poslední cvičení bylo v neděli po oběhu a kupodivu celkem v pohodě.



Žádné komentáře:

Okomentovat