úterý 6. ledna 2015

Týden 29. 12. - 4. 1. - Po POPu.

I když jsem před oběhem Prahy na dobu po něm plánoval lenošení, nakonec mi přišlo lenošit škoda, protože co pořád doma. V pondělí jsem si tedy užíval volna (to zní jak z dob, kdy jsem "musel" jet podle tréninkového plánu :-), ale v úterý jsem už vyvinul aktivitu. Byli jsme s kamarády ze základky v bazénu a uplavali jsme celý KILOMETR. :-D Pak jsme šli to docela plné sauny, ale na stojáka to naštěstí nebylo. Jen jsme museli do nejvyššího patra a po chvíli jsme byli hotoví. Aneb jak se nesaunovat. :) Pak jsme šli na pizzu a pivo.
Dlouho tu nebylo žádné video, tak sem jedno dám. :) A pozor, tentokrát žádné odhalování, ale pěkně slušně oblečen. :) Tohle docela jde, ale jak z toho někdo udělá stojku, to mi pořád hlava nebere.



Ve středu jsem lážo plážo vyběhl a nejdřív to moc nešlo, ale pak to šlo jakoby nic. Doma pak trochu posilování. Ve čtvrtek už posilování na vážno - přes hodinu. V pátek jsem se byl proběhnout a znovu se pokusit najít jednu kešku. Ale zase nic. Kdybych je ale pokaždé našel na první pokus, nebylo by to takové dobrodružství. Tahle má navíc finálku kousek od Rudolfova, takže na trénik kopců dobrý. :-)

V neděli jsme byli zase na výletě. Trochu jsme bloudili a hodně sněžilo, ale aspoň byla bojovka. :)

 

Jizerky od Hejnic

Taky jsem tento týden objevil tyhle gely. Tedy správně ne gely, ale přesnídávky pro mrňouse. Ale složení je stejné, jako u dříve chválených "gelů" z decathlonu. Cena, složení i chuť super. Jen asi méně cukru, ale to mi nevadí. Úplně vlevo gel z Decathlonu. Zase je mají, ale jen jeden druh a navíc poměrem cena/výkon vyhrává dětská výživa. A ty obrázky... :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat