úterý 18. dubna 2017

Svojkov

Počasí je na prda tak je koloběžka chuděra u ledu. Profituje z toho Kesina, která se mnou absolvuje keškovací výlety. V úterý jsem se vydal na minivýlet na tanvaldský Špičák. Je tam totiž jedna keš, která mi chyběla do matrixu. Matrix je tabulka všech kombinací obtížnosti a terénu nalezených keší. Tak teď ještě tři, ale je to pěkná fuška.

matrix

pod Špičákem

V pátek jsme s Pájou zamířili do okolí Svojkova, kde mělo být lepší počasí než v Liberci a Českém Ráji. Počasí vyšlo krásně. Navštívili jsme Dědovy kameny, Modlivý důl, vrch Slavíček a další nepojmenovaná místa, kde byla spousta skal. A nakonec jsem Páje koupil kremrole. :)

všude zeleň 

krásné výhledy 


skalní místnosti


vrch Slavíček 



skalní okna 

A zase místnůstka. :)

V sobotu jsme hodně uklízeli a byli jen na krátké procházce na Prosečském hřebeni. A v neděli byla Pája v práci. Já a Kesi jsme vyrazili zase do Svojkova pro pár zapomenutých keší. Keškování se sice moc nedařilo, ale i tak tam bylo krásně. Chvíli slunečno, chvíli kroupy a tak pořád dokola. :-)

skalní schody


skalní kostel 


hraboš kropenatý :)

Bílá paní




výhledy

malý ohýnek na místě už založeného ohniště

U auta jsem zjistil, že máme pořád spoustu času, tak jsme se přesunuli ke Cvikovu a udělali ještě malý výlet v okolí křížové cesty. Tam se počasí střídalo ještě rychleji. Bundu jsem ale nechal v autě a vzal si památeční vestu. Památeční proto, že ji mám ze svého prvního polovičního ironmana. Ta zelená barva není úplně do přírody, ale vesta je moc pohodlná.

 křížová cesta




 skalky u Cvikova

Už se to zase žene.

Žádné komentáře:

Okomentovat