středa 8. listopadu 2017

Zase na koloběžce :-)

V týdnu jsem absolvoval jeden výběh o délce celých 20 kilometrů. :) V plánu bylo méně, ale tak jsem to pořád prodlužoval, až to nebylo jak zkrátit. A jet tři kilometry tramvají by byla potupa. Počasí nic moc, ale u toho běhu to naštěstí nevadí. Poslouchal jsem Herkulovské příběhy Hercula Poirota.


u studánky

V pátek jsme měli s kolegy doktor(and)y oslavu jejich i mého absolvování. Já dokončil už před prázdninami, ale samotnému se mi to moc slavit nechtělo. Výborný byl Hoegaarden Rosé. Sladký a moc dobrý. A jako panáka jsem měl Malibu. Už jsem holt ve věku, kdy se nestydím za babský pití. :)

Hoegaarden Rosé

V sobotu bylo krásné počasí, tak hurá na vlak a na koloběžku. Jako startovací bod jsem měl opět Křižany, ale z prudkého kopce z nádraží, kde to obvykle kulím šedesátkou, to kvůli větru vůbec nejelo. Protivítr byl tak třetinu cesty. V bývalém vojenském prostoru ralsko jsem si dal na posedu svačinu a frčel dál do lesů pod Bezdězem. Konec byl taky už známými místy kolem Mácháče a Zámeckého rybníku a z České Lípy jsem jel zase vlakem.

před oborou Židlov



Ralsko

svačina

nový geopark u Kuřívod


Bezděz

ptačí pozorovatelna u Zámeckého rybníka

V neděli jsem se vydal na keškový restík do Českého Ráje. Vyrazil jsem po obědě, ale jak jsem bloudil lesem a hledal kešky, tak se připozdilo a začalo se smrákat, když jsem si připravoval večeři. Na turistickou značku už jsem tedy šel potmě s baterkou. Ale byl to prima výlet.


na Kozlově

výhledy

jeskyně

osamělá skála


vaření

první chod

druhý chod :-)

A liberečtí otužilci se nám nějak pomnožili. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat